Ruta de navegació

Publicador de continguts

d’abr.
Parlem Telecom i la Creu Roja s’alien per facilitar la comunicació mò [...]

L’operadora i l‘organització humanitària impulsen la iniciativa amb l’objectiu de lliurar almenys 1.000 targetes SIM a les famílies ucraïneses que arriben a casa nostra sol·licitants de protecció internacional a través de l’acció humanitària del Programa d’Acollida de la Creu Roja.

d’abr.
La Creu Roja mostra en una exposició artística col·lectiva diferents [...]

La mostra, que s’inaugura avui divendres, 1 d’abril, al Recinte Modernista de San Pau de Barcelona, s’emmarca en els actes de celebració de 150è aniversari de la Creu Roja a Catalunya.

La Creu Roja a Catalunya ha atès més de 14.000 persones arribades des [...]

L’organització ha allotjat més de 5.500 persones a diferents espais distribuïts en 29 municipis catalans des que va posar en marxa els diferents dispositius dins el programa d'acollida i integració del Ministeri d’Inclusió, Migracions i Seguretat Social.

de març
Creu Roja reforça l’atenció als col·lectius vulnerables amb el suport [...]

En total la Diputació de Tarragona ha concedit 3 línies d’ajuda per valor de 297.000 €, que han permès reforçar aquests 3 projectes i atendre a més de 1.220 persones durant el 2021.

La Creu Roja atén més d’un miler de refugiats ucraïnesos a la demarca [...]

La Creu Roja està prestant allotjament d’urgència a 1.033 persones refugiades pel conflicte d’Ucraïna a la demarcació de Tarragona.

Una exposició commemora els 150 anys de la Creu Roja a la ciutat de B [...]

El Recinte Modernista de Sant Pau acull del 22 de març fins al 8 d'abril l’exposició ‘150 anys d’història de la Creu Roja a Barcelona’. Aquesta mostra compta amb el suport de la Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

Areas s'integra a l'estructura de la Creu Roja per a la recepció de r [...]

Areas, empresa espanyola que gestiona establiments a aeroports, estacions i àrees de servei amb presència a 10 països, ha tancat un acord de col·laboració amb la Creu Roja per donar servei als espais d'acollida de refugiats que l'ONG té distribuïts a aeroports, estacions de tren i autopistes.

de març
La Penya dona suport a la població ucraïnesa en col·laboració amb la [...]

Els jugadors del primer equip de la Penya vestiran una samarreta d’escalfament especial i els beneficis de la venda solidària es destinaran íntegrament tant a l’ajuda humanitària sobre el terreny com a l’acollida aquí.

El 8M: 'Jutja't menys, abraça't més'

Les campanyes del 8 de març de Creu Roja Joventut 'Dones en poder', 'Inqüestionables' i 'Entrellaçades' s'aglutinen en aquesta ocasió per aplicar tot el que s'ha après i arribar a l'objectiu d'aquest any: estimar-se més, i no dubtar dels èxits propis ni dels èxits de les altres dones, cosa que passa més habitualment del que voldríem com a herència d'un sistema patriarcal que ha menysvalorat les capacitats de les dones.

La Creu Roja envia ajut humanitari des de Catalunya per a més d’11.00 [...]

En coordinació amb la Federació Internacional de Societats de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja (FICR), la Creu Roja ha fet aquest dimarts, des de Catalunya, un enviament d'ajuda humanitària amb destinació a Hongria, on la FICR hi té un magatzem regional des del qual distribueix l'ajut a la resta de països afectats per la crisi (Ucraïna, Polònia, Romania, Moldàvia, Rússia i Eslovàquia) en funció de les necessitats detectades.

Una app per a la prevenció del suïcidi, pròtesis impreses en 3D i el [...]

En paral·lel a l'atenció humanitària que la Creu Roja realitza diàriament amb els col·lectius vulnerables, la seva aposta per posar a disposició dels qui més ho necessiten la tecnologia els converteix en referent, gràcies, entre altres iniciatives, a la convocatòria dels 'Premis Tecnologia Humanitària ', que aquest any compleix la seva sisena edició.

La Creu Roja i Aigües de Barcelona treballen per garantir l’ocupació [...]

En un acte a la seu de la Creu Roja, Aigües de Barcelona i la mateixa entitat social han fet balanç dels dos primers anys de vida del programa ONA per a la millora de l’ocupabilitat de persones en situació de vulnerabilitat.

Creu Roja i ASCASUD s’alien per orientar persones emprenedores a cons [...]

Creu Roja Tarragona i l’associació ASCASUD de voluntariat sènior en assessorament empresarial s’alien per tal d’enfortir el servei d’orientació empresarial que Creu Roja ofereix a través del Projecte Impulsa.

El servei de Teleassistència de la Creu Roja acompanya més de 12.200 [...]

Per a la Creu Roja la tecnologia no és un món allunyat de l'ajuda humanitària i, des dels anys 90, és un referent de l'aposta per posar a disposició dels col·lectius vulnerables les últimes eines tecnològiques.

Creu Roja i LEAR sumen forces per garantir l’alimentació de les perso [...]

L’empresa, amb seu al municipi de Valls, ha entregat un total de 2.100 kg d’aliments variats a l’assemblea comarcal de Creu Roja a l’Alt Camp.

S'estan mostrant 91 - 105 de 118 resultats.