• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

Creu Roja i LEAR sumen forces per garantir l’alimentació de les persones en situació vulnerable de l’Alt Camp - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

Actualitat
11 de febrer Creu Roja i LEAR sumen forces per garantir l’alimentació de les persones en situació vulnerable de l’Alt Camp
  • L’empresa, amb seu al municipi de Valls, ha entregat un total de 2.100 kg d’aliments variats a l’assemblea comarcal de Creu Roja a l’Alt Camp.

• Aquesta col·laboració permetrà assegurar l’alimentació bàsica de 120 famílies ateses habitualment per l’entitat a la comarca.

Valls, 8 de febrer 2022.- L’Assemblea comarcal de Creu Roja a l’Alt Camp i LEAR Corporation s’uneixen en favor de les persones en situació de vulnerabilitat de la comarca. La companyia ha donat un total de 2.100 kg d’aliments variats a la Creu Roja, recaptats gràcies a una recollida solidària junt amb els seus treballadors i altres empreses externes que col·laboren amb la corporació (Aramark, Calsina Carré, Iberland, Automatic Tarraco, Ferrovial, Grupo Sifu i Gi-Group).
Aquesta aportació a la Creu Roja de l’Alt Camp permetrà assegurar l’alimentació bàsica a un total de 120 famílies de la comarca, que l’entitat atén habitualment. L’entrega de kits d’ajuda bàsica (aliments i productes de primera necessitat, com ara d’higiene o de neteja) s’ha incrementat de forma notable des de l’inici de la pandèmia a la zona, arribant a prop de 700 famílies.
Amb aquesta acció LEAR i Creu Roja reforcen la seva col·laboració, que s’ha anat forjant des de fa anys amb la participació de la companyia en diverses iniciatives de l’entitat com ara la campanya de joguines de Creu Roja Joventut, l’entrega de llibres i material escolar per a infants en dificultat o l’ajuda econòmica per finançar diferents projectes que es duen a terme a la demarcació.
El president de l'Assemblea Comarcal de la Creu Roja a l’Alt Camp, Joan Miguel Sancho, ha volgut destacar la importància que empreses com LEAR donin suport a la tasca de l’organització humanitària: ‘gràcies a l’entesa amb companyies socialment compromeses com LEAR podem donar resposta a totes aquelles persones en situació vulnerable que s’han adreçat a nosaltres durant aquest darrer any i mig, que ha estat especialment dur i complicat’.
L’Assemblea Comarcal de la Creu Roja a l’Alt Camp dona cobertura a un total de 23 municipis i compta amb més de 270 persones voluntàries.

Sobre la Creu Roja

La Creu Roja representa el més gran moviment humanitari, ciutadà i independent del món que col·labora des de fa 157 anys amb entitats públiques i privades perquè la humanitat i la dignitat arribin a totes les persones arreu del món.

A Catalunya la Creu Roja compta amb més de 16.600 persones voluntàries i més de 300 punts d'atenció a tot el territori, que permeten atendre anualment mig milió de persones, 165.000 de les quals en programes socials. L’entitat té també el suport de més de 227.0000 persones sòcies, empreses i aliats.

La Creu Roja pertany al Moviment Internacional de la Creu Roja i de la Mitja Lluna Roja present a 192 països i actua sempre sota els seus set principis fonamentals: Humanitat, Imparcialitat, Neutralitat, Independència, Caràcter Voluntari, Unitat i Universalitat.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home