• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

La Creu Roja reclama la necessitat de continuar acompanyant les persones en risc d’exclusió social - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

de
2023
22 de juny La Creu Roja reclama la necessitat de continuar acompanyant les persones en risc d’exclusió social
  • Amb la campanya ‘Aquí, quan et faci falta’, l’organització vol visibilitzar la seva tasca durant els 150 anys d’intervenció a Catalunya i la necessitat de continuar garantint el suport als col·lectius més vulnerables en el context de crisi actual.
  • La campanya es difondrà del 23 al 30 de juny per Televisió de Catalunya, Catalunya Ràdio i les 55 televisions i 148 emissores de La Xarxa de Comunicació Local i les xarxes socials.

Amb el lema ‘Aquí, quan et faci falta’, la Creu Roja llança una nova campanya amb l’objectiu de visibilitzar la tasca de la institució humanitària durant els seus 150 anys d’acció humanitària a Catalunya en àmbits tan diversos com les emergències, la cooperació internacional, la lluita contra la pobresa i l’exclusió social, el medi ambient i la sostenibilitat, la gent gran,  la infància i la joventut, entre altres.

En l’actual context de crisi generada per la pandèmia, el canvi climàtic i el conflicte d’Ucraïna, la Creu Roja  també vol incidir en la necessitat de continuar garantint les necessitats bàsiques dels col·lectius més vulnerables i acompanyar-los per accedir als drets fonamentals. No en va, durant el 2022, la Creu Roja ha augmentat d’un 31% l’atenció de persones en extrema vulnerabilitat a Catalunya.

En el marc d’aquesta campanya, s’emetran del 23 al 30 de juny més d’un centenar d’espots i falques radiofòniques a través de TV3, Catalunya Ràdio, i les 55 televisions i 148 emissores de La Xarxa de Comunicació Local. Diaris com El Periódico i La Vanguardia també se’n faran ressò i també les xarxes socials de la pròpia Creu Roja i de les empreses col·laboradores.

Aliances de l’Agenda 2030

La campanya és possible gràcies a la col·laboració d’empreses i entitats com Nestlé, Fundació Abertis, Henkel, Euromadi, Makro, Unilever, Costa Brava i Cellnex.

Aquest suport empresarial esdevé, per tant, un clar exemple de col·laboració continuada i sostinguda d’empreses, entitats públiques i mitjans de comunicació, com determina l’Agenda 2030 de les Nacions Unides a l’hora d’establir aliances per lluitar contra les desigualtats socials.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home