• Contacte

Titulo - La Campanya

La Campanya

CWB - INTRODUCCIÓN

Nosaltres dones, un panorama de la violència de gènere, sorgeix en el marc d'un projecte de cooperació al desenvolupament dut a terme a la regió d'Inhambane a Moçambic, des d'on Creu Roja amb el suport de l'Agència Catalana de Cooperació, duu a terme activitats per a contribuir a la reducció de la violència de gènere mitjançant accions que promoguin la igualtat i l'apoderament socioeconòmic de dones supervivents de violència de gènere. Aquesta campanya pretén sensibilitzar i fomentar els coneixements i la participació de la població jove a Catalunya per a la identificació i prevenció de la violència basada en gènere.

CWB - Material Audiovisual

Els vídeos de la campanya recullen els continguts per a sensibilitzar sobre la violència basada en gènere amb testimonis de Catalunya, Moçambic, Mèxic, Ucraïna i Afganistan, que evidencien el carácter universal de la violència de gènere.

Veure mes

TITULO - ELS MATERIALS EDUCATIUS

Els materials educatius

SERVICIO - Materiales educativos

• Guia de recursos per agents educatius

A través de la guia de recursos els agents educatius podran comptar amb tot el material per a a poder reflexionar i conèixer més sobre aquesta problemàtica, a fi de contribuir a la transformació de normes socials que afavoreixin la seva erradicació.

GUIA DE RECURSOS

• Exposició en format A3 per a l’Aula.

A continuació, trobareu el contingut de l’exposició composta per 6 panells, que pot ser impresa i penjada a l’aula per a treballar els continguts sobre violència de gènere.

Exposició en format A3

TITULO - NOTICIAS

Publicador de continguts

de nov.
La Creu Roja llança la campanya ‘Nosaltres, dones’ per fer front a la [...]

En el marc d’aquesta iniciativa es promou una exposició interactiva amb testimonis de Catalunya, Moçambic, Mèxic, Ucraïna i l'Afganistan, que evidencien el caràcter universal de la violència de gènere.

Titulo - Contacto

Publicador de continguts