Ruta de navegació

Publicador de continguts

de nov.
Bicicletada per engegar la campanya de joguines 2023 a Girona

Centre Cívic Can Ninetes de Girona, dissabte 11 de novembre de 11h a 12h.

de nov.
La Creu Roja aborda la violència de gènere amb una perspectiva global

La jornada ’Violència de gènere, un panorama global’ té lloc el 8 de novembre al Hub Social (c. Girona, 34) de Barcelona i podrà també seguir-se per streaming.

d’oct.
Creu Roja Joventut necessita 75.000 jocs i joguines per a la infància [...]

La campanya pretén aconseguir jocs i joguines noves, no sexistes i no bèl·liques que s’entregaran a principis d’any a 25.000 infants en risc d’exclusió social atesos per l’organització.

d’oct.
La Creu Roja visibilitza i desestigmatitza els problemes de salut men [...]

La Campanya “És normal. És de persones valentes” vol fomentar la conversa oberta sobre la salut mental i oferir recursos als qui en requereixin.

de set.
La Creu Roja, el Sitges 56-Festival Internacional de Cinema Fantàstic [...]

La Creu Roja organitza La Première, un esdeveniment cinematogràfic i solidari que consisteix en la presentació d’una estrena destacada del Festival per donar suport als seus projectes humanitaris.

de set.
Fundació Solidaritat Carrefour i la Creu Roja promouen la 'Tornada a [...]

Una campanya de recollida de material escolar que arrenca amb la donació directa per part de Carrefour de 100.000 euros en material escolar, aportació amb què s'estima poder donar cobertura a les necessitats bàsiques, en material escolar, de milers de nenes i nens en situació de vulnerabilitat social.

d’ag.
La Creu Roja segueix intervenint per fer front als efectes de l’onada [...]

Davant de temperatures extremes com les d’aquests dies, la Creu Roja insta a seguir les recomanacions i a estar pendents de les persones vulnerables de l’entorn i comprovar l'estat de salut de familiars, amics o veïnat.

d’ag.
La Creu Roja fa prop de 325.000 trucades a persones en risc d’exclusi [...]

A través de 65 centres de contacte de tot el territori, el 2023 s’han fet 325.000 trucades de seguiment a persones en situació de risc d’exclusió i de soledat no volguda, per a saber-ne la situació i donar-los consells de salut i per l’onada de calor.

La Fundació FC Barcelona i la Creu Roja impulsen la integració social [...]

La iniciativa afavoreix la transformació social, el benestar i el desenvolupament de la infància i dels adolescents a través de l'activitat esportiva.

Essity dona 2.500€ a la Creu Roja per a la reducció de la bretxa digi [...]

La companyia col·labora amb l’organització humanitària per combatre la bretxa digital.

La seu central de la Creu Roja a Catalunya supera el 95% de la recoll [...]

L’edifici central de la Creu Roja a Catalunya, ubicat a Barcelona, ha assolit la segregació del 95,2% dels residus durant l’any 2022, xifra que ha crescut respecte a 2021 degut a la col·locació de contenidors de brossa orgànica, però també com a conseqüència de l’augment dels residus electrònics per la renovació d’ordinadors.

La Creu Roja distingeix la tasca de les empreses compromeses amb la s [...]

L’organització humanitària celebra l’acte ‘El Valor de les Empreses’ amb l'objectiu de realçar la tasca de les empreses que han col·laborat estretament amb la Creu Roja durant el període 2022- 2023.

La Creu Roja reclama la necessitat de continuar acompanyant les perso [...]

Amb la campanya ‘Aquí, quan et faci falta’, l’organització vol visibilitzar la seva tasca durant els 150 anys d’intervenció a Catalunya i la necessitat de continuar garantint el suport als col·lectius més vulnerables en el context de crisi actual.

Constituït el Consell per l’Ocupació de la Creu Roja a Catalunya

El grup està format per professionals i experts de reconegut prestigi que proporcionaran assessorament en matèria d’ocupació.

de maig
Carme Campeny, nomenada presidenta provincial de la Creu Roja a Girona

Carme Campeny Marti, (Santa Coloma de Farners, 1951) ha estat nomenada presidenta provincial de la Creu Roja a Girona, càrrec que ocupava en funcions des del 25 de novembre de 2022, quan va substituir Roser Llevat i Viladot.

S'estan mostrant 16 - 30 de 118 resultats.