• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

Essity dona 2.500€ a la Creu Roja per a la reducció de la bretxa digital - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

Essity dona 2.500€ a la Creu Roja per a la reducció de la bretxa digital
de
2023
06 de juliol Essity dona 2.500€ a la Creu Roja per a la reducció de la bretxa digital
  • La companyia col·labora amb l’organització humanitària per combatre la bretxa digital.

• La dotació prové de la iniciativa “Barrier Brakers Awards” per a la millora del benestar de la societat.

Essity, companyia líder global en higiene i salut, ha fet una donació de 2.500 euros per a la compra i renovació d’equipament informàtic per als projectes de digitalització adreçades a persones vulnerables. Aquesta millora permet que els tècnics dels projectes de la Creu Roja puguin fer un acompanyament a aquests usuaris per a la realització de tràmits en línia habituals, com ara demanar cita al metge, entrar a La Meva Salut, fer processos de matrícula, consultar les factures de manera electrònica, etc.

A més a més, permet que puguin conèixer diferents tipus de dispositius digitals i electrònics, com ara ordinadors portàtils, tauletes o mòbils, especialment entre el col·lectiu de gent gran.

L’ús d’aquestes noves tecnologies també representen un gran benefici per a les persones que es troben en situació de desocupació, ja que els permet aprendre i saber com accedir a diferents ofertes de treball i presentar les seves candidatures, a banda de poder ampliar i adquirir les diferents competències digitals que els poden ajudar a inserir-se laboralment.

Trencar barreres en la comunicació

Aquesta donació ha estat possible gràcies als Barrier Brakers Awards, un projecte intern de Essity que, a partir de les candidatures de projectes i votacions entre companys arreu del món, reconeix aquelles iniciatives que trenquen barreres per al benestar i aporten un canvi positiu a la societat.
Segons Pere Marc Franquet, membre de l’equip guanyador d’enguany a la planta d’Essity a Puigpelat, “el pilot d’Essity Connect permet trencar les barreres d’accés a la informació i comunicació mitjançant un entorn digital homogeni i estàndard per a tots els equips de producció a la planta de Puigpelat. D’aquí, a la resta del món”.

Durant la visita a la planta de Puigpelat, on hi han participat Josep Quitet, president de la Creu Roja Catalunya, Ramon Valeriano, vicepresident provincial de la Creu Roja Tarragona i  Xavier Ribera, secretari provincial de la Creu Roja Tarragona, acompanyats de  José Ramon Iracheta, vicepresident i country manager Iberia, s’ha pogut conèixer de primera mà el projecte “Essity Connect” i veure la seva aplicació real en una de les línies de producció, a més a més de conèixer els integrants i impulsors de la iniciativa.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home