Ruta de navegació

NOTÍCIES

Publicador de continguts

Mercadona entrega més de 6.500 paquets de cereals a la Creu Roja a Ca [...]

De gener a setembre, la companyia ha lliurat més de 3,6 milions de quilos de productes de primera necessitat a entitats socials catalanes, que se sumen als més de 5,3 milions donats durant el 2021

La Fundació Solidaritat Carrefour lliura a la Creu Roja més de 52.000 [...]

Gràcies a la XIV edició de la campanya 'Tornada a l'escola solidària', Carrefour i els seus clients han lliurat a la Creu Roja més de 450.000 euros en material escolar a tot l'estat, amb els quals s'estima poder donar cobertura a les necessitats de milers de nens, nenes i adolescents en desavantatge social.

La Creu Roja recomana ‘alimentació conscient’ davant l’impacte de la [...]

A més de beneficiar la butxaca, s’evita el malbaratament, es fomenta el comerç de proximitat i es redueix l’impacte mediambiental.

Sisquella Grup organitza el 2nTorneig de Golf Solidari de la Creu Roj [...]

Els fons recaptats es destinaran a ajudar les persones a superar la crisi provocada pel la desacceleració econòmica, la inflació, la pandèmia i el canvi climàtic.

Creu Roja a Llançà rep el suport de la Fundació “la Caixa” per la com [...]

L’entitat social rep una aportació econòmica de 9.697 € de la Fundació “la Caixa” a través de CaixaBank per la compra d’un vehicle.

de set.
Els clients del Grup Wala-Unipreus recapten 17.386 € per al projecte [...]

Els clients i clientes de Wala, cadena de botigues d’equipament esportiu i moda casual del Grup Unipreus, han recaptat 17.386,23€ a favor de Creu Roja Catalunya. L’import aconseguit s’ha recaptat a través de les 33.526 donacions que s’han realitzat a través d’un sistema d’arrodoniment solidari.

d’ag.
Mor Antoni Aguilera, president d’honor de la Creu Roja a Catalunya

Aguilera, de 89 anys, va exercir la presidència de la institució a Catalunya durant els anys 2015-2019 i 2005-2007.

La Creu Roja commemora els 150 anys de la seva acció humanitària a Ca [...]

L’acte, celebrat el 17 de juliol al Gran Teatre del Liceu, a Barcelona, ha volgut retre homenatge a totes les persones que han format part de l’organització a través del voluntariat o que li han donat suport.

La seu central de la Creu Roja a Catalunya supera el 80% de la recoll [...]

L’edifici central de la Creu Roja a Catalunya ha assolit la segregació del 82,4% dels residus durant l’any 2021, xifra que ha crescut respecte a 2020 degut a la col·locació de contenidors de brossa orgànica, però també com a conseqüència de l’augment dels residus electrònics per la renovació de part dels aparells informàtics.

La Creu Roja i la Fundació AXA presenten a Caldes d’Estrac una zona d [...]

Aquest servei permet gaudir d'un dia sencer a la platja gràcies a la disposició de zones habilitades amb ajudes tècniques (cadira amfíbia, crosses amfíbies i caminadors), sessions amb fisioterapeutes, zona d'exercicis per al desenvolupament de la mobilitat, zona de massatge i personal d'animació amb activitats per a adults o nens.

La Creu Roja reforça la campanya preventiva d’onada de calor per fer [...]

L’organització intensifica les trucades a gent gran i a altres col·lectius vulnerables per fer-ne seguiment i facilitar-los consells bàsics de cara a protegir-se de les altes temperatures.

Mobile World Capital Barcelona, la Creu Roja i Nuwe connecten talent [...]

Un hackathó ha donat a 30 persones en situació de vulnerabilitat l’oportunitat de demostrar el seu talent davant d’empreses en plena recerca de perfils júniors de Backend i Frontend.

26 centres de la Creu Roja a Catalunya reben el Distintiu de Garantia [...]

El Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat ha atorgat a 26 centres de la Creu Roja a Catalunya el Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental corresponent a la categoria de Xarxa d’oficines amb atenció al públic.

de juny
Creu Roja sensibilitza prop de 600 adolescents i joves de la demarcac [...]

L’àrea de Creu Roja Joventut ofereix tallers a centres educatius on es treballen temàtiques com les perspectives de gènere i els feminismes, o la diversitat sexual i la discriminació per identitat, orientació i/o expressió de gènere

de juny
La Creu Roja ha atès més de 3.100 persones refugiades a Catalunya el [...]

La majoria de les persones ateses l’any passat procedeixen principalment de Veneçuela i Colòmbia, seguides de les del Marroc, Mali i Senegal.

S'estan mostrant 61 - 75 de 118 resultats.