• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

Creu Roja a Llançà rep el suport de la Fundació “la Caixa” per la compra d’un vehicle d’atenció - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

d’o
2022
11 d’octubre Creu Roja a Llançà rep el suport de la Fundació “la Caixa” per la compra d’un vehicle d’atenció
  • L’entitat social rep una aportació econòmica de 9.697 € de la Fundació “la Caixa” a través de CaixaBank per la compra d’un vehicle.

• El vehicle 4x4, servirà per facilitar l’atenció a la gent gran, les persones en risc d’exclusió social i les actuacions d’emergència.

La Creu Roja a Llançà ha rebut el suport de la Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, amb una aportació econòmica de 9.697 € que ajudarà l’entitat en la compra d’un vehicle per millorar l’atenció a les persones en risc d’exclusió social, gent gran i situacions d’emergència.
L’any 2019, la Creu Roja va realitzar 80 intervencions a 17 usuaris portant-los a centres sanitaris, establiments comercials, establiments bancaris, espais d’oci o cultura. Amb la pandèmia, per evitar que les persones usuàries haguessin de desplaçar-se, l’entitat distribuïa les compres d’alimentació, medicació o altres a domicili.

Actualment, l’equip de la Creu Roja continua distribuint lots d’alimentació i productes de farmàcia a persones grans que no poden desplaçar-se al punt de distribució.

La Fundació "La Caixa" demostra un any més el seu compromís amb les entitats socials, com la Creu Roja, fent entrega d’aquest donatiu econòmic que permetrà l’adquisició del vehicle.

La presidenta de la Creu Roja a Llançà, Sònia Brugue, ha assenyalat que “el suport de Fundació “la Caixa” ens ajuda a donar resposta a les necessitats de les persones de Llançà i del seu entorn local que continuen adreçant-se a la Creu Roja i permetrà atendre-les millor amb aquest recurs que abans no tenia l’assemblea”.

Gràcies a la seva capil·laritat territorial, la xarxa d'oficines de CaixaBank, la més gran d'Espanya amb presència a 2.200 municipis, pot detectar les necessitats locals i donar suport a la Fundació "la Caixa" en la canalització de les ajudes econòmiques adreçades a les entitats socials. L’any 2021, mitjançant les oficines de CaixaBank, s'ha contribuït a impulsar 7.600 projectes socials de 6.500 entitats.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home