• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

Sisquella Grup organitza el 2nTorneig de Golf Solidari de la Creu Roja per aconseguir 20tones d’aliments - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

d’o
2022
11 d’octubre Sisquella Grup organitza el 2nTorneig de Golf Solidari de la Creu Roja per aconseguir 20tones d’aliments
  • Els fons recaptats es destinaran a ajudar les persones a superar la crisi provocada pel la desacceleració econòmica, la inflació, la pandèmia i el canvi climàtic.

• L’objectiu de la iniciativa esportiva és recaptar fons per l’adquisició de 20 tones de productecertificat ecològic de Veritas.

• Un total de 18empreses col·laboren en la segona edició d’aquest esdeveniment esportiu, lúdic i solidari.

LaCreu Roja a Catalunya i Sisquella Grup han organitzatdilluns,10 d’octubre,el 2n Torneig de  Golf  Solidari  al  Club  de  Golf  Sant  Cugat,  els  fons  dels  quals es  destinen  íntegrament  a favor dels projectes del Pla Creu Roja Reacciona.

Amb aquesta iniciativa, la Creu Roja i Sisquella assignaran els fons obtinguts al Pla Creu Roja Reacciona,un pla estratègic per fer front a lacrisi que deixen la pandèmia, el canvi climàtic i l’augment generalitzat de preus derivat del conflicte a Ucraïna.

En aquesta segonaedició, els beneficis es traduiran en la previsió d’adquirir unes 20 tones d’aliments certificats ecològics de Veritas -bàsicament oli, llet i conserves de peix blau, comara tonyina i sardines-que es lliuraran a la Creu Roja.En l’organització i logística del torneig de golf solidari hi participen un equip format per una quinzena de voluntariat i tècnics de l’organització humanitària de l’assemblea localde Sant Cugatdel Vallès-Rubí –Valldoreix, així com també de l’assemblea catalana.

El 2nTorneig  de  Golf  Solidari  és  possible  gràcies  a  la  participació de  col·laboradors  i d’espònsors,  com  ara: Veritas,  FIATC  Fundació,  Damm  Fundació, EKON,  CíaLuz,Nivell Publicitari,  Novell,  Ametller  Catering,  Gestoria  Carreter  Felip,  Astronergy,  Chint  Energy, English&Kids,  Chiringuito  Es  Pop, GolfSpain  Tours,  Maranges,  Sudelab,  Valxerit  i  Zoberbac Agrocompany.

Èxit de la primera edició

Una vuitantena de jugadorsvan participar l’any passat enel 1r Torneig de Golf Solidari de la Creu  Roja  a  Catalunya,  organitzat amb l’objectiu d’aconseguir suporta  favor  del  Pla  Creu Roja Respon davant la Covid-19. El  fons recaptatsen  aquesta  edició van  permetre adquirir  més  de  10  tones  de  producte certificat ecològic de Veritas per a les persones afectades per l’impacte econòmic de la pandèmia.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home