Ruta de navegació

Publicador de continguts

de febr.
El Servei d’Acolliments Familiars de la Creu Roja a Catalunya celebra [...]

Amb motiu de la celebració, la Creu Roja ha organitzat un acte el 8 de febrer a Barcelona durant el qual famílies acollidores i joves exacollits han donat a conèixer el seu testimoni. També s’ha inaugurat una exposició fotogràfica sobre acolliments familiars realitzada pel fotògraf Josep Xoy i Soler.

de gen.
Creu Roja fomenta l’envelliment actiu i saludable entre la gent gran [...]

L’entitat ofereix tallers i activitats dirigides a persones de més de 65 anys per millorar la salut física, social i emocional de les participants.

de gen.
Creu Roja Joventut reparteix més de 64.000 joguines entre prop de 30. [...]

Amb el lema ‘Els seus drets en joc’, la campanya ha recollit i distribuït 64.865 joguines noves, no bèl·liques, no sexistes, sostenibles i cooperatives

Creu Roja Joventut alerta que encara no ha cobert un terç de la deman [...]

Encara falten el 35% de les joguines necessàries per fer-les arribar a més de 22.000 infants en situació de vulnerabilitat de tot Catalunya. Principalment, calen joguines per a infants de 7 a 14 anys.

Nestle i Fundació Abertis amb els 150 anys de la Creu Roja

Amb aquesta campanya, la Creu Roja a Catalunya vol retre homenatge a totes les persones que n'han format part durant aquests anys a través del voluntariat o que li han prestat suport a través de les donacions particulars i públiques.

Més de 20.500 persones fan voluntariat a la Creu Roja per fer front a [...]

Dona, de 44 anys, amb estudis superiors i que participa en l’àmbit d’inclusió social: així és el perfil més nombrós de les persones que decideixen ser voluntàries de l’organització a Catalunya.

Jornada sobre Dret Internacional Humanitari organitzada per Creu Roja [...]

La jornada coincideix amb la commemoració, el mateix 13 de desembre, del 150è aniversari de la constitució de l’Assemblea de Creu Roja a Lleida

Mor Roser Llevat, presidenta local i provincial de la Creu Roja a Gir [...]

Roser Llevat i Viladot, de 78 anys, ha ocupat la presidència de la institució a Girona des de l'any 2005 fins a l'actualitat.

Creu Roja Lleida celebra l’acte central del seu 150è aniversari

L’acte se celebra dissabte 26 de novembre, a l’Auditori Leandre Cristòfol de La Llotja, amb la participació de més de 200 persones entre voluntariat, sòcies i socis, personal laboral i persones, empreses i entitats que han tingut una vinculació amb l’entitat al llarg d’aquests 150 anys

La Creu Roja visibilitza i actua sobre tota forma de violència contra [...]

Durant l’últim any, l’organització ha atès prop de 4.900 dones víctimes de violència o en situació de desigualtat social per raó de gènere a Catalunya.

La Creu Roja reconeix el compromís de les empreses socialment respons [...]

Més de 40 empreses aliades han participat en l’esdeveniment, 11 de les quals han rebut una menció especial per haver impulsat iniciatives inspiradores per al foment de l’ocupació.

La Creu Roja i la Diputació de Barcelona promouen el voluntariat per [...]

La campanya #GransLovers pretén sensibilitzar la població sobre la importància dels programes dedicats a la gent gran i animar més persones a unir-se a l’equip de voluntariat que els fan possibles.

Nissan lliura dos vehicles a la Creu Roja

Els vehicles són dues furgonetes NV300 Combi. Una ha estat donada per Nissan a la Creu Roja i l'altra furgoneta se cedeix durant un temps.

Creu Roja Joventut busca 69.000 jocs i joguines per a nens i nenes en [...]

Amb el lema ‘Els seus drets en joc’, la campanya pretén aconseguir jocs i joguines noves, no sexistes i no bèl·liques que s’entregaran a principis d’any a 22.000 infants en situació de vulnerabilitat atesos per l’organització.

Concurs artístic amb motiu del 150è aniversari de creu roja a lleida

Bases del Concurs

S'estan mostrant 46 - 60 de 118 resultats.