• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

Nestle i Fundació Abertis amb els 150 anys de la Creu Roja - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

Nestle i Fundació Abertis amb els 150 anys de la Creu Roja
de
09 de desembre Nestle i Fundació Abertis amb els 150 anys de la Creu Roja
  • Amb aquesta campanya, la Creu Roja a Catalunya vol retre homenatge a totes les persones que n'han format part durant aquests anys a través del voluntariat o que li han prestat suport a través de les donacions particulars i públiques.

• Del 12 al 21 de desembre, s’emet l’espot i la falca per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), a TV3, Catalunya Ràdio i al canal interactiu, a més de a les xarxes socials.

• Aquesta iniciativa és possible gràcies a l’aliança empresarial de Fundació Abertis i Nestlé i dels mitjans de comunicació.

• La iniciativa s’emmarca en la commemoració del 150è aniversari de la institució a Catalunya, que s’ha celebrat durant tot l’any amb diversos actes, com un gran esdeveniment al Gran Teatre del Liceu, exposicions i jornades.

Amb el lema ‘150 anys amb tu’, la Creu Roja a Catalunya llança aquesta campanya  que pretén retre homenatge a totes aquelles persones que han format part de l’organització a través del voluntariat o que li han donat suport mitjançant donacions particulars o públiques.

En un context posterior a la pandèmia de la Covid-19 i enmig de l’arribada de persones refugiades ucraïneses, la Creu Roja vol mostrar a través d’aquesta campanya una visió retrospectiva de la seva història unida intrínsecament a les vicissituds de la nostra societat, de les persones i del país al qual ha servit durant els moments més convulsos.

En el marc d’aquesta iniciativa, s’emetran del 12 al 21de desembre 58 espots per TV3 i 32 falques per Catalunya Ràdio. També es farà difusió de la campanya a través dels canals interactius de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i de la web i les xarxes socials de la Creu Roja a Catalunya amb una previsió de generar més de 700.000 impressions.

Aquesta acció és fruit del suport de Nestlé i Fundació Abertis, les quals al llarg d’aquests últims anys i en especial en aquest moment han prestat suport continuat a diverses iniciatives de l’organització humanitària com el Pla Creu Roja REACCIONA per fer front als efectes socials de la pandèmia generada per la COVID-19, la mobilització de recursos per acollir l’arribada dels refugiats ucraïnesos, o per fer front a la pujada de preus generalitzada.

150 anys de la implementació a Catalunya

El 3 de juliol de 1872, al Saló dels Miralls del Gran Teatre del Liceu de Barcelona, es va aprovar l’elecció de la Junta fundacional de l’organització. Mesos més tard, a Mataró, es va constituir la segona assemblea catalana de la Creu Roja, mentre que al desembre es va crear l’assemblea a la ciutat de Lleida. Aquesta va ser la gènesi de la implantació de la Creu Roja a Catalunya.

Per commemorar el 150è aniversari, al llarg de tot l’any s’han portat a terme diverses activitats, com actes al Gran teatre del Liceu, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, a Mataró i al Palau de Congressos de Lleida, una exposició fotogràfica històrica i una altra d’artística, diferents jornades, així com actes de reconeixement al voluntariat i a persones i empreses sòcies, entre altres iniciatives que es duran a terme també fins al primer semestre de 2023.

Actualment, la Creu Roja a Catalunya està constituïda per 90 assemblees comarcals i locals i rep el suport de 20.534 persones voluntàries i 222.350 persones i empreses sòcies que fan possible la seva tasca humanitària en els àmbits d’intervenció social, salut, atenció a la infància, socors, ocupació i cooperació internacional, entre d’altres.

•    Campanya ‘150 anys amb tu’ . Gràcies, Nestlé.
•    Campanya ‘150 anys amb tu’ . Gràcies, Fundació Abertis

Comparte este artículo: