Qualitat - Cruz Roja
Banner Calidad
CONÓCENOS
Título calidad
Qualitat
Título Política y Objetivos de Calidad
Política i Objectius de Qualitat
Aplicacions anidades
CWB Políticas, objetivos de calidad
La política de qualitat sobre la qual es fonamenta el Sistema de Qualitat de Creu Roja Espanyola està dirigida cap a la Missió de la Institució, cada cop més a prop de les persones, essent coherent amb les estratègies globals definides per l'Assemblea General.
La política de qualitat es concreta en:
-
Satisfacció dels usuaris i altres parts implicades.
-
Màxima rendibilitat social.
-
Millora continuada.
-
Desenvolupament metodològic basat en l'enfocament per processos.
-
Determinació dels riscos i oportunitats (pensament basat en el risc).
-
Compromís ètic en la nostra gestió.
-
Prevenció com a pilar de la gestió ambiental, compromís per millorar l'acompliment ambiental i contribuir al desenvolupament sostenible.
Título Sistemas de Calidad Implantados
Sistemes de Qualitat implantats
Publicador de continguts
Sistemes de Gestió de Qualitat | Àmbit territorial | Norma/Model/Certificat |
Gestió de Subvencions i Donacions | Estatal | ISO 9001 ER-1304/1999 |
Teleassistència Domiciliària i Mòbil | Estatal | ISO 9001 ER-0468/2001 |
Formació | Estatal | ISO 9001 ER-0385/2007 |
Pla d'Ocupació | Estatal | ONGconcalidad |
Gestió del Voluntariat | Estatal | ISO 9001 |
La prestació dels serveis de prevenció, salvament, socorrisme, assistència sanitària i bany assistit | Estatal | ISO 9001 ER-0671/2015 |
Centre de donació de Sang | Madrid | ISO 9001 ER-0691/1999 |
Centre d'Hemodiàlisi | Oviedo | ISO 9001 ER-0501/2010 |
Hospital de la Creu Roja a Gijón | Oviedo | ISO 9001 ER-0945/2007 |
Hospital Palma a Mallorca | Baleares | ISO 9001 ER-0135/2016 |
Transport sanitari | Navarra | ISO 9001 ER-0336/2013 |
Transport adaptat i assistit | Navarra | ISO 9001 ER-0644/2004 |
Serveis preventius terrestres i aquàtics i el seu transport sanitari | País Vasco | ISO 9001 ER-0577/2016 |
Transport adaptat i assistit | Guipúzcoa | ISO 9001 ER-1727/2008 |
Servei de Prevenció i salvament en platges | Guipúzcoa | ISO 9001 ER-0929/2009 |
Servei de Prevenció i salvament en platges | Vizcaya | ISO 9001 ER-0872/2010 |
Servei de Prevenció i salvament en platges | Comunidad Valenciana | ISO 9001 ER-0671/2015 |
Infància en dificultat social | Madrid | ISO 9001 ER-1542/2003 |
Gestió de programes de plans d'intervenció en socors i emergències | Baleares | ER-0015/2016 |
Repartiment de menjar elaborat a domicilis i a equipaments socials | Baleares | ISO 9001 ER-0269/2011 |
Hospital de la Creu Roja a Palma | Baleares | ISO 9001 ER-0135/2016 |
Centre de Dia | Madrid | ISO 9001 ER-1431/2002 ISO 9001 ER-0404/2012 |
Unitat Assistencial d'Addiccions i Unitat de Dia de Lugo | Lugo | ISO 9001 ER-0740/2015 |
Centre d'Acolliment Temporal de Sant Blas per a persones sense llar d'origen immigrant | Madrid | ER-0755/2018 |
Sistemes de Gestió Ambiental | Àmbit territorial | Norma/Model/Certificat |
La prestació dels serveis de prevenció, salvament, socorrisme, assistència sanitària i bany assistit | Estatal | ISO 14001 GA-2018/0104 |
Plans d'intervenció en socors i emergències | Baleares | ISO 14001 GA-2008/0492 |
Repartiment de menjar elaborat a domicilis i a equipaments socials | Baleares | ISO 14001 GA-2011/0120 |
Servei de Prevenció, salvament i socorrisme | Vizcaya | ISO 14001 GA-2010/0458 |
Impartició de formació | Las Palmas / Barcelona | ISO 14001 GA-2017/0134 ISO 14001 GA-2018/0306 |
Productes i serveis | Àmbit territorial | Norma/Model/Certificat |
Teleassistència Domiciliària i Mòbil | Estatal | UNE 158401 2008/0001-A67.04 |
Formació Virtual | Estatal | UNE 66181 B27/000102 |
Centres de Dia | Madrid | UNE 158201 CDN 2013/0001 UNE 158201 CDN 2013/0002 |
Altres Sistemes | Àmbit territorial | Norma/Model/Certificat |
Creu Roja a la Comunitat de Madrid | Madrid | efr 1000-1 ES-157/01-2016 |
Creu Roja a la Comunitat de Madrid | Madrid | Madrid Excelente |
título Sistemas de Calidad
Sistema de Qualitat
Aplicacions anidades
CWB Sistemas
El sistema de qualitat de Creu Roja Espanyola es basa en la implantació en la nostra gestió de requisits emmarcats en cinc grans grups:
Publicador de continguts
Lideratge
La direcció és la responsable d'impulsar el compromís amb la gestió de qualitat, posant a disposició els recursos necessaris. Tot això ha de permetre aconseguir els objectius establerts i complir amb els requisits interns.
-
Assegura que els projectes estan alineats amb els principis, missió i estratègies de la Institució.
-
Desenvolupa les comissions de qualitat.
-
Avalua en funció de les dades obtingudes.
-
Estableix les necessitats i assegura la disponibilitat dels recursos.
-
Estableix els objectius de qualitat i impulsa la seva consecució.
-
Fa el seguiment en funció de les dades obtingudes i estableix accions de millora.
-
Defineix el pla de comunicació.
Gestió de recursos
Contempla la gestió dels mitjans humans i materials, la gestió de les compres i els proveïdors.
S'assegura la transparència en la gestió dels recursos econòmics obtinguts de diferents entitats, justificant en tot moment el destí de cada aportació.
-
Estableix les funcions i responsabilitats en els projectes.
-
Estableix plans de formació per a adequar el coneixement i les competències.
-
Defineix els processos de selecció i incorporació del personal.
-
Assegura que els productes adquirits compleixen amb els requisits establerts.
-
Selecciona i avalua als proveïdors promovent aliances.
-
Identifica les fonts de finançament analitzant la capacitat de gestió.
-
Estableix els requisits de justificació davant els finançadors.
Gestió del voluntariat
La gestió del voluntariat promou l'homogeneïtzació del procés d'incorporació i participació del voluntariat en l'organització, amb l'objectiu de ser un procés sistematitzat, curt i adaptat a la realitat.
-
Identifica els llocs d'acció voluntària en cadascun dels projectes.
-
Planifica l'estratègia de captació del voluntariat i avalua resultats.
-
Estableix el procés d'acolliment i orientació.
-
Estableix la incorporació, compromís i identifica les necessitats formatives per a la intervenció.
-
Promou la participació del voluntariat en la institució.
Gestió de processos orientats als usuaris
En els processos s'estableix la relació i s'organitza el conjunt d'activitats que satisfan les necessitats i expectatives identificades dels usuaris. Aquestes activitats es documenten assignant responsabilitats i establint requisits. La gestió per processos permet la millora contínua en la gestió de l'organització.
-
Identifica les necessitats de les persones usuàries.
-
Estableix i documenta els processos claus de gestió.
-
Assigna responsables als processos.
-
Permet la millora dels processos.
-
Mesura la satisfacció dels usuaris.
Millora continuada
La clau de l'èxit de la qualitat en la gestió és fruit de la informació que aporta la utilització de diferents eines que el sistema de qualitat posa al nostre abast. Ja sigui mitjançant auditories, internes o externes, no conformitats, avaluació de la satisfacció, etc., rebem informació que ens facilita la identificació dels incompliments dels processos i oportunitats de millora i ens dona informació del grau d'implantació del sistema de qualitat, fet que aporta les eines per a la millora.
-
Identifica les desviacions reals o potencials i pren accions per eliminar-les.
-
Identifica oportunitats de millora.
-
Revisa i verifica l'eficàcia dels sistemes de gestió de qualitat.
-
Controla els canvis a la gestió.
-
Avalua la satisfacció de l'usuari, del voluntari i del personal de la Creu Roja.
CWB sistemas 2
Desenvolupament del sistema de qualitat de CRE
Per a la implantació d'aquests requisits utilitzem diferents eines en funció del projecte:
-
Norma UNE-EN-ISO 9001:2015
-
Model EFQM
-
Norma ONGconcalidad
Título PROYECTOS DE CALIDAD
Projectes de qualitat en què col·labora la Creu Roja
Aplicacions anidades
Aplicacions anidades
CWB Iniciativa en el sector de las ONG
Título Contacto
Contacte
Publicador de continguts
-
13677220
-
13677220
-
13677249