• Contacte

Titulo - Sistema de Gestió Ambiental

Sistema de Gestió Ambiental

CWB - Sistemas de Gestió mediambiental

La Creu Roja i en particular el Centre de Formació, conscient de la important missió en matèria de sensibilització que duu a terme i tot i que la naturalesa pròpia de la seva activitat genera un mínim impacte ambiental, assumeix el compromís d’establir els mecanismes necessaris per a que les activitats de l’entitat s’alineïn amb els següents principis que estableix la seva POLÍTICA AMBIENTAL:

1. Fomentar la participació activa i el sentit de responsabilitat de totes les parts interessades en relació amb la repercussió de les seves activitats sobre el medi ambient a través de la informació, de la formació i de la capacitació continuada.

2. Establir procediments i canals de comunicació i informació permanents amb les parts  interessades de la institució, proveïdors, alumnes, usuaris i amb el públic en general sobre les repercussions de la nostra activitat sobre el medi ambient.

3. Complir i assegurar el compliment de forma continua de la legislació i la reglamentació ambientals vigents i d’altres compromisos voluntaris que la institució pugui subscriure.

4. Proposar una intervenció ambiental de la Creu Roja basada en una concepció global de la qualitat de vida, la sensibilització i l'educació ambiental, la participació, la importància de les actituds personals, l’oferiment d'actituds positives i el compromís mundial per al desenvolupament sostenible de la vida al planeta.

5. Treballar per assolir i assegurar una alta i eficaç protecció del medi ambient, havent avaluat els impactes ambientals ocasionats per la nostra activitat, amb l'objecte de preveure'ls, eliminar-los o reduir-los

6. Col·laborar amb l’administració i altres entitats en les seves accions adreçades a la conservació i la millora del medi ambient, amb especial atenció a la implicació, formació i participació del voluntariat, com a element multiplicador de les accions de sensibilització.

7. Disposar de programes per assolir els objectius i fites ambientals, amb la participació de tota la institució. Vetllant per la millora continuada i raonable del nostre comportament ambiental.

Aquesta política ambiental s’emmarca dins dels Principis Fonamentals de la Creu Roja (Humanitat, Imparcialitat, Neutralitat, Independència, Voluntariat, Unitat i Universalitat). Serà mantinguda, revisada i comunicada a totes les parts  interessades.

Barcelona, juliol 2019

Josep Quitet i Torner