• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

La campanya Esmorzars i Berenars #AmbCor aconsegueix recaptar a Catalunya 12.823 euros - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

de
2024
06 de maig La campanya Esmorzars i Berenars #AmbCor aconsegueix recaptar a Catalunya 12.823 euros

Alcampo i la Creu Roja han aconseguit recaptar 12.823 euros a la campanya solidària Esmorzars i Berenars #AmbCor celebrada del 5 a l'11 d'abril als 6 centres Alcampo de Catalunya. A tot el territori nacional la campanya ha aconseguit recaptar 222.639 euros als 432 centres participants.

La totalitat de l'import recaptat serà lliurat a la Creu Roja en forma de targetes moneder que seran distribuïdes entre famílies en situació de vulnerabilitat per a la compra d'aliments.

Al llarg d'una setmana, entre el 5 i l'11 d'abril, gairebé 2.700 persones voluntàries van participar a les botigues Alcampo per informar els clients sobre la campanya. Del total de l’import recaptat, 115.525 euros van ser donats pels clients, 101.114 euros van ser donats per Alcampo i les empreses Oney i Nhood van donar 3.000 euros cadascuna.

Esmorzars i Berenars #AmbCor és una iniciativa de la Creu Roja, Alcampo, Nhood, Oney i l'Associació de Cuiners i Rebosters (ACYRE Madrid). El seu objectiu és treballar en aliança, com assenyala l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible 17 de les Nacions Unides, revitalitzant l'aliança mundial per al desenvolupament sostenible mitjançant la col·laboració publicoprivada. A més, es pretén implicar la societat civil per millorar la qualitat de vida dels nens i nenes que viuen en situacions de dificultat i contribuir així també a la consecució de l'Objectiu de Desenvolupament Sostenible número 2, que fa referència a posar fi a la gana, assolir la seguretat alimentària i millorar la nutrició.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home