• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

La Creu Roja agraeix el compromís social de més de 500 empreses - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

La Creu Roja agraeix el compromís social de més de 500 empreses
de
26 de juny La Creu Roja agraeix el compromís social de més de 500 empreses
  • Aquest any, més de 500 empreses, fundacions i entitats han col·laborat en diferents projectes, amb aportacions econòmiques, donacions de producte, inserció laboral o voluntariat

• Hi ha des de grans multinacionals fins a pimes catalanes, que han contribuït de manera singular a l’activitat de la Creu Roja

• La suma de totes les col·laboracions té un impacte econòmic estimat de més de 4 milions d’euros

• La Creu Roja ha reconegut l’impacte de les aportacions a través d’un acte d’agraïment

• Les empreses participants afirmen que la col·laboració també comporta un benefici intern en l’ambient de treball i en la imatge envers els clients

La Creu Roja Catalunya compta amb més de 500 empreses col·laboradores. Es tracta de multinacionals, cooperatives, pimes, entitats i fins i tot fundacions que hi contribueixen d’una manera singular. Per agrair el seu compromís amb un món més just i solidari, aquest dimecres la Creu Roja ha celebrat un acte de reconeixement a la seu de Barcelona.

Entre elles, set han destacat per la seva implicació durant els darrers mesos: Amazon, el Col·legi d’Òptics i Optometristes, Cotecnica, Essity, Fundación Visión, Grup Costa Brava Mediterranean Foods, Unilever i Valero Forn Tradicional han rebut un reconeixement a mans de Josep Quitet, president de la Creu Roja a Catalunya. A més, Chiesi ha estat distingida per la seva llarga trajectòria d’implicació.

“L’impacte de les empreses en la nostra activitat és cada any més important i sense elles, ara se’ns faria impossible arribar a les 500.000 persones que ajudem a Catalunya”, assegura Quitet.

Les empreses han fet contribucions tant econòmiques com materials, de talent o d’inserció laboral. Si traduíssim totes les aportacions a diners, parlaríem de donacions per un valor de 4 milions d’euros.

Camí d’anada i tornada

Les empreses també  aconsegueixen un benefici intern, tot i que no és l’objectiu pel qual col·laboren amb la Creu Roja. Els seus professionals se senten orgullosos de treballar en una organització responsable, aconseguint un ambient més motivador i cohesionat. A més, de cara als clients, els permet transmetre una imatge de responsabilitat envers la societat que està molt ben valorada pels consumidors.

Esteve Corsellas, director general de Valero Forn Tradicional, una de les empreses distingides, recorda com tota la companyia es va implicar en l’elaboració d’uns pastissets solidaris que van vendre en benefici de la Creu Roja: “es va generar una màgia molt especial perquè va ser un projecte de tota l’empresa”.

També expressa l’agraïment a la Creu Roja, Patricia Anguera, d’Essity, que organitza sessions de voluntariat corporatiu entre els empleats: “L’equip demana oportunitats de col·laboració i poder-ho fer amb entitats com Creu Roja és un orgull”.

El president remarca la bona acollida que sempre tenen les propostes de col·laboració dins les empreses. “A vegades les empreses ens fan propostes, i altres ens demanen que les hi fem nosaltres, perquè són conscients de l’impacte positiu que tenen entre els seus treballadors”, explica.

Un dels objectius de la Creu Roja és que les empreses col·laboradores siguin també ambaixadores i n’animin d’altres a implicar-se amb l’entitat.

Ara el repte és ampliar el nombre d’empreses que aposten per les aliances amb la Creu Roja. “Creiem en el valor social de les empreses responsables i el nostre repte es ampliar les aliances, que ens coneguin i s’impliquin amb nosaltres”, assegura Josep Quitet.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home