courses-detail-module Portlet

ATENCIÓ AL CLIENT, GESTIÓ DE MAGATZEM I PREPARACIÓ DE COMANDES (599976) E-Learning

FECHAS

Inicio: 01/06/2021

Fin: 09/07/2021

Límite de matriculación: 31/05/2021

LUGAR DE IMPARTICIÓN

CAL BONASTRUC DE PORTA 13

DURACIÓN

125 horas teóricas.

Se realiza mediante plataforma e - learning 24 / 7

DATOS GENERALES

Dirigido a: Participants dels projectes d'ocupació de la província de Creu Roja Girona. Participantes del Programa Operativo de Inclusion Social y Economia Social (POISES). Itinerarios de inclusión activa para personas en dificultad social. ITINERARIOS LABORALES QUE SUMAN cofinanciado por el Fondo Social Europeo.

Área: CAPACITACIÓN PROFESIONAL

CONTACTO

Responsable del curso: EVA SANCHO BARBERA

Email de contacto: eva.sancho@creuroja.org

Centro de la Cruz Roja: Asamblea Local Girona

Teléfono: 972222222

Domicilio: CAL BONASTRUC DE PORTA 13

CP - Localidad: 17001 Girona

OBJETIVOS GENERALES

Curs de capacitació professional amb l¿objectiu de formar a les persones participants per tal que adquireixin les habilitats, coneixements i eines necessàries per ocupar el lloc de treball emmarcat dins la formació.

OBJETIVOS ESPECÍFICOS

- Conèixer tot el procés d¿atenció al client: com rebre un client, com connectar amb ell, detectar necessitats i saber donar solucions. Fer la gestió via telefònica i online. - Aprendre a realitzar les tasques d¿un magatzem: recepció de mercaderies, introducció al programa de gestió, revisió de mercaderia, transport i col·locació a la seva ubicació. - Aprendre tot el procés de gestió d¿estocs, fer inventaris, treballar amb radiofreqüència, i com realitzar comandes als proveïdors quan sigui necessari. - Saber quin és el procediment per fer enviaments, seleccionar els transportistes adients, aprendre què és la traçabilitat i com fer el seguiment del nostre enviament. - Aprendre a gestionar les reclamacions dels clients respecte als enviaments o altres problemes que es puguin trobar.

CRITERIOS DE EVALUACIÓN

Connexió a la plataforma de formació a distància Realització com a mínim del 80% dels mòduls de la formació Realització de totes les activitats vinculades a cada mòdul de formació SISTEMA D'AVALUACIÓ: - AVALUACIÓ CONTÍNUA. En cada tema es realitzarà una activitat ja sigui individual o en grup que caldrà enviar a través de l'espai habilitat de la plataforma. Totes les activitats seran obligatòries i avaluables. Es realitzarà una mitja entre totes les activitats essent aquest el resultat final de la formació. La ponderació de la nota serà de 0 a 10. - Seran aspectes avaluables les connexions a les sessions de seguiment amb el docent i la participació proactiva en les activitats plantejades, el fòrum i les connexions en directe.

REQUISITOS DE ACCESO AL CURSO

Participants dels projectes d'ocupació de la província de Creu Roja Girona. Participantes del Programa Operativo de Inclusion Social y Economia Social (POISES). Itinerarios de inclusión activa para personas en dificultad social. ITINERARIOS LABORALES QUE SUMAN cofinanciado por el Fondo Social Europeo. Disponer de connexión a Internet Disponer de herramientas y aplicaciones necesarias para la elaboracion de los documentos (navegador, word, dispositivo con cámara y micrófono)

CONDICIONES DE MATRICULACIÓN

Límite de matriculación: 31/05/2021

31/05/2021

TEMARIO DEL CURSO

MÒDUL 1. ATENCIÓ AL CLIENT: 30h § Actitud, motivació i gestió d¿emocions en Atenció al cient § Comunicació Verbal ,no Verbal i PNL § Rebuda del client, en persona, via telefònica o Online § Detecció de necessitats del client. Preguntes i escolta activa § Com estructurar un discurs d¿atenció al client § Donar solucions al nostre client § Tipologies de clents, i com actuar a cada cas § Gestió de clients difícils i resolució de conflictes MÒDUL 2. GESTIÓ DE MAGATZEM: 70h § Recepció de mercaderies, control de qualitat i introducció de dades al sistema § Gestió de stocks, control de ubicacions i com fer inventaris § Gestió de proveïdors, organització de les recepcions i comandes § Gestió de l¿assortiment i el picking § Documentació de treball a un magatzem § Radiofreqüència i tecnologies aplicades al Magatzem § Organització de tasques dins un magatzem i distribució de zones MÒDUL 3. PREPARACIÓ DE COMANDES: 25h § El procés de recepció de comandes. § Procés de preparació de les comandes per enviar als clients. § Tipus de enviaments i com triar el més òptim. Cercar empreses de transport. § Procés de seguiment i traçabilitat del nostre enviament, des de la nostra empresa a casa del client. § Fidelització i gestió de reclamacions.

PLATAFORMA DE E-LEARNING

El Campus Virtual de CRE permite compartir experiencias, independientemente de la zona territorial de origen de cada persona y hace posible la interacción entre los diferentes colectivos que lo componen (formadores/as, alumnos/as, personal de gestión, ...) sin tener la necesidad de coincidir ni en el espacio, ni en el tiempo. El proceso de aprendizaje se apoya en dos pilares fundamentales: la acción docente por parte de formadores/as expertos/as y la calidad de los materiales didácticos diseñados específicamente para este tipo de formación virtual. El proceso se realiza de una forma totalmente interactiva y utilizando los ejercicios y las actividades para un aprendizaje y una evaluación continua de los contenidos trabajados.

Compartir

Selector de idioma