• Contacte

CWB para quien

Per a qui

CWB para quien texto LOPE

Un servei especialment indicat per a familiars i persones cuidadores de persones que pateixen algun tipus de deteriorament cognitiu (demència, alzheimer, pèrdua de memòria...) i que puguin desorientar-se o perdre’s.

CWB iconos LOPE

CWB como funciona

Com funciona

CWB Como funciona texto

El servei funciona a través d’una aplicació que s’ instal·la en un rellotge intel·ligent (smartwatch).

El rellotge envia de forma automàtica la posició cada 10 minuts, facilitant la localització geogràfica i permetent configurar alarmes d’entrada i sortida en àrees de perill/seguretat, així com alarmes de velocitat.

El sistema s’activa si existeix la necessitat de localitzar la persona o automàticament en cas necessari sense haver de prémer cap botó, connectant amb els nostres professionals les 24 hores, els 365 dies, facilitant una resposta i intervenció immediates en cas de qualsevol necessitat o eventualitat.

En cas d’emergència avisem els familiars o persones de contacte..., així com els serveis mèdics, policia, bombers... per a una atenció ràpida i eficient gràcies a les dades de salut i personals facilitades.

Inclou localització geogràfica que permet conèixer la ubicació de la persona usuària en cas de patir un accident, especialment en llocs remots o de difícil accés, i que pot salvar la seva vida.

A banda, amb l’aplicació per a familiars i persones cuidadores pots saber en tot moment a on es troba i la ruta que ha seguit.

Publicador de continguts

Facilita una respuesta e intervención inmediata ante cualquier necesidad

Centre d’Atenció

Operatiu i pendent de tu 24/365

Mobilització

De recursos propis (familiars o persones properes) i serveis d’emergència en cas de necessitat

Atenció

Propera, ràpida i eficient

CWB que ventajas ofrece

Quins avantatges ofereix

Ventajas de servicios

• Tranquil·litat

Tant per a qui l’utilitza com per a l’entorn familiar o personal, sabent  que estàs connectat i atès per un equip de professionals amb vocació per les persones.

• Seguretat

En cas de viure o passar temps en soledat, cuidar altres persones, no tenir familiars a prop, saber que sempre, les 24 hores, els 365 dies la Creu Roja està sempre al teu costat.

• Resposta immediata

A necessitats vitals mobilitzant els recursos necessaris gràcies a les dades de salut i personals facilitades.

• Protecció constant

Tant dins com fora de casa sense que comptin l’edat o la situació personal.

• Independència

Per continuar a la llar i l’entorn habitual.

• Estalvi

Contribuint a reduir els costos econòmics i personals que es produeixen amb els imprevistos de la vida.

Aplicacions anidades

Testimonio Luis González

Luis González

"Des que vaig patir l’ictus m’espantava sortir sol al carrer, però ara amb aquest  rellotge tant la meva dona com la Creu Roja saben a on estic si em desoriento".

Testimonio Olga Herrero

Olga Herrero

"Des que en Luis va patir l’ictus no sortia i estava tristot, gràcies a aquest servei està més segur i jo més tranquil·la".

Testimonio Elizabeth Morales

Elizabeth Morales

"Cuidar d’una persona que pot perdre’s és una gran responsabilitat, però gràcies al Localitzador de persones ara es més fàcil i especialment segur".

Aplicacions anidades

CWB botón hablamos