TÍTULO - FAQS

Preguntas Frecuentes

Publicador de contidos

Alta

Non fai falta ningún requisito, calquera persoa que o desexe pode solicitar o servizo de forma sinxela e sen apenas trámites, xa sexa chamando teléfono gratuíto 900 100 333, de luns a venres de 09:00 a 21:00 ou en calquera oficina de Cruz Vermella.
Pode chamar ao teléfono gratuíto 900 100 333 de luns a venres de 09:00 a 21:00 ou a través de calquera oficina de Cruz Vermella.
En Cruz Vermella ofrecemos o servizo tanto na Península como en Baleares, Canarias, Ceuta e Melilla.
Unha vez solicitado o servizo e confirmados os datos, chamarante para confirmar que día lle vén mellor nun prazo de 9 días.

Avaría

En caso de fallo eléctrico, o terminal domiciliario continúa funcionando polo menos 48 horas ao dispoñer de batería propia. Ademais, envía un sinal ao Centro de Cruz Vermella avisándonos.
Sempre que a avaría non sexa consecuencia dun mal uso, nós encargámonos da reparación ou substitución sen custo engadido.

Baixa

Tal e como se indica no documento de alta pode darse de baixa en calquera momento cun aviso previo de 30 días, excepto casos de forza maior. Para iso, pulsa o botón do terminal ou do pulsador e infórmenos.

Custodia de chaves

As chaves que custodiamos atópanse en estancias con acceso restrinxido, e utilizaranse única e exclusivamente en caso necesario, controlando durante todo o proceso quen as ten.

Datos persoais

Os datos persoais que recollemos inclúense nun ficheiro do que é responsable Cruz Vermella Española e axudan á xestión do servizo de teleasistencia. Cumprimos co establecido con relación á protección de datos, e en concreto no Regulamento UE 2016/679, xeral de protección de datos (RXPD). Se queres coñecer máis diso, fai click aquí.
Si, é moi importante que nos avise se hai algunha modificación, xa sexa teléfono, contactos ou enfermidades para poder prestarche atención e atenderte correctamente.

Emerxencia

Se pulsa, pero non pode falar, verificamos que sucede e mobilizamos os recursos necesarios, xa sexan persoais ou de emerxencia. Tamén facemos un seguimento posterior ata comprobar que todo está solucionado.
Analizamos cada situación de forma individual. Se é necesario que acuda unha ambulancia, mobilizamos os servizos médicos do seu hospital de referencia.

Funcionamento

O profesional de Cruz Vermella busca o sitio máis adecuado para que o terminal funcione correctamente e se poida escoitar desde calquera estancia da vivenda.
O pulsador funciona dentro do domicilio desde calquera estancia. Se necesitas tamén cobertura fóra da casa, dispoñemos doutras solucións como a teleasistencia móbil.
Si, está deseñado para poder mollarse, polo que debe levar posto mesmo no baño ou na ducha.
Non, pero ao pulsar actívase o altofalante do terminal, en modo “mans libres”, o que permite falar desde calquera estancia da casa.
O terminal dispón dun potente altofalante que ao pulsarse activa o “mans libres” permitindo falar desde calquera estancia da casa.
O noso Centro de Atención está operativo as 24 horas, os 365 días, polo que podes chamar sempre que o necesites.
Podes pulsar todas as veces que queiras, querendo ou sen querer. Sempre estamos ao teu lado para o que necesites.
Si, dispoñemos de terminais que permiten ofrecer o servizo, aínda que non teña liña de teléfono fixa.
Ofrecemos dispositivos que detectan caídas e que, sen necesidade de pulsación, avisan ao Centro de Atención de Cruz Vermella para que comprobemos o que ocorre.
Algúns dos nosos servizos inclúen este tipo de avisos para as persoas que os necesiten.
Cando solicites o servizo pedímosche, entre outros, datos de familiares ou persoas próximas para avisalos en caso necesario.
Si, a teleasistencia móbil permíteche sentirte tranquilo e seguro tanto dentro como fóra da casa.

Perfís

O servizo de localización de persoas LOPE ofrécelles apoio e axuda aos familiares de persoas con deterioración cognitiva.
Cruz Vermella ofrece servizos inclusivos e accesibles para persoas con discapacidade auditiva, física e/ou visual.
Estes servizos axudan a calquera persoa, independentemente da súa idade, que queira sentirse tranquila, segura e acompañada.
Co noso servizo Cóidate+ podes tomar a tensión na casa e saber que, se se detecta algo fóra do normal, avisarémoste para que acudas ao médico.

Vacacións e ausencias

Si, temos terminais que se poden trasladar cando se marche de vacacións, xa sexa á praia ou á montaña.
Se vai estar fóra máis de dous días, pulsa para informar o Centro de Cruz Vermella pulsando o botón, e avísanos tamén cando regreses.