Eduki publikatzailea

IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja

• 30 hautagaiak, 10 mentorerekin batera, beren trebetasunak erakutsi ahal izan dituzte NTT Data, Babel, CaixaBank, Agbar, Bayer eta Inentum enpresen aurrean, Hackaton BCN Inclusive Coding delakoaren esparruan.

Joan den ekainaren 30ean, Gurutze Gorriak Bartzelonan duen egoitzan, Hackaton BCN Inclusive Coding izeneko gizarte-izaerako lehen hackatona hartu zen, Mobile World Capital Fundazioak sustatua Barcelona Digital Talent programaren bidez, Cruz Roja Barcelona eta Nuwerekin batera. «Hackaton» gisa definitzen da programatzaileen topaketa bat, oro har softwarearen edo hardwarearen lankidetza-garapena helburu duena.

Oraingo honetan, gizarte-bazterkeria jasateko arriskuan dauden pertsonei zuzendutako ekimenean 30 hautagaiak hartu dute parte, NTT Data, Babel, CaixaBank, Agbar, Bayer eta Inentum bezalako enpresen aurrean duten trebetasuna erakutsi duten 10 aholkularirekin batera. Enpresa horiek, hain zuzen ere, Backend eta Fronteden profil juniorrak bilatzeko prozesuan daude. Zortzi pertsonako lau taldetan antolatuta, taldean lan egin dute Garapen Iraunkorreko lau helburutan oinarritutako gizarte-erronka bat konpontzeko (genero-berdintasuna, lan txukuna eta hazkunde ekonomikoa, desberdintasunen murrizketa eta helburuak lortzeko aliantzak). 1. taldeak sare sozial bat garatu du, erabiltzaileek lehen mailako produktuak trukatu ahal izateko; 2. taldeak genero-berdintasunaren inguruko dibulgazio-blog bat sortu du; 3. taldeak udal-gorabeheren jarraipena egiteko aplikazio mugikor bat sortu du; eta Hackaton gailuaren 4. talde irabazleak larrialdiei erantzuteko eta banakako babesa gordetzeko aplikazio mugikor bat sortu du.

Aldez aurretik 140 pertsona baino gehiagoren arteko online fase batean hautatutako 30 parte-hartzaileak sektore digitalera iritsi dira fullstack development prestakuntza-programei esker, gizarte-bazterkeria jasateko arriskuan dauden kolektiboei zuzenduta, hala nola F5 Faktoria, Esplai Fundazioa eta Migracode.

Orokorrean, Hackatonarekiko erreakzio oso positiboak egon ziren, bai parte-hartzaileen aldetik, bai enpresa aholkularien aldetik. Parte-hartzaile askok euren lehen Hackaton-ari aurre egin behar izan zioten, eta esperientzia handitzat jo zuten, ezagutzak zabaltzeko eta hainbat tresnarekin esperimentatzeko aukera eman baitzien. Laura Busquetak, Enpresen eta Komunikazioaren erreferenteak, eta Gurutze Gorriak Bartzelonan duen Enplegu arloko kide batek, azaldu duenez.

Hackaton BCN Inclusive Coding erakundeak, gainera, enpresa erreklutatzaileekin harreman zuzena izateko aukera eskaintzeaz gain, Hard & Soft Skillsen emaitzak enpresa guztiekin partekatu ditu. Enpresa aholkulariek parte-hartzaile guztien curriculumak jaso dituzte, beren hautaketa-prozesuen bidez profilen jarraipena egin ahal izateko. Gaur egun, hainbat kontratazio egin dira.

Gurutze Gorriaren enplegu-esparrutik oso positiboki baloratzen dugu Hackaton batean izan dugun lehen esperientzia, gure inklusio digitaleko estrategiaren ildotik, sektore teknologikoa gure enplegu-ibilbideetan parte hartzen duten pertsonengana hurbiltzeko eta gaitasun digitalez hornitzeko, lan-merkatuan lekua egiteko, Busquetak dioenez.

Izan ere, ezin da ahaztu talentu digitalaren eskaria % 80 handitu dela Katalunian azken bi urteotan, enpresen digitalizazioaren eta eraldaketaren ondorioz. “Bartzelonan soilik, Europako hub digital garrantzitsuenetako batean, ehunka enpresa teknologiko eta startup daude egunero beren proiektu digitalak bultzatzeko talentu berria behar dutenak”, Laura Busquetak alegatu duenez.

Bestalde, Kataluniako gizartearen % 20 genero-arrazoiengatik, etniagatik edo lan-egoeragatik gizarte-bazterkeria jasateko arriskuan bizi da. Biztanleria-segmentu horietan, lanbide-aukerak murriztu egiten dira, eta, beraz, laneratze-ehunekoa oso txikia da. “Horregatik, BCN Inclusive Coding programan parte hartuz, profil ahuletan prestakuntza digitala sustatuko duen eta talentu digital gisa txertatuko den gizarte-proiektu bat bultzatzen laguntzen dugu”, Busquetak ondorioztatu duenez.

Botones Donaciones

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.