Eduki publikatzailea

IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
  • Gardentasuna funtsezko elementua da gure lana garatzeko. Gardentasuna, gure bazkideek, laguntzen diguten enpresek, milaka boluntarioek eta gizarteak, oro har, gure lanean konfiantza izan dezaten. Beste urte batez, 2021eko ekitaldiari dagokion gure memoria argitaratu dugu, eta bertan jasotzen dira iraunkortasunaren arloan aldi horretan egiten dugun jarduerari eta egiten dugun jarduerari buruzko datu nagusiak.

Atzera begiratzen badugu eta iaz lortutako guztia errepasatzen badugu, harrotasuna baino ezin dugu sentitu. Urte hau ez da erraza izan, eta pandemiaren amaierak oso presente jarraitzen du, zifrek gure lana indartzen dute. Zenbaki horiek ez dira Espainiako Gurutze Gorriarentzat bakarrik. Bakoitzak izen-abizenak, aurpegia eta ahotsa ditu. Eskua luzatu diezaiekegu ezagutzen ditugulako. Claudio, Salmou, Ekaterina, Mari Carmen, Javier, Birane, Françoise, lagun guztiak izenda genitzake. Guztira, 15 milioi pertsonak jaso zuten Espainiako Gurutze Gorriaren laguntza.

Artatutako pertsona gehiago, boluntario gehiago, enpresa eta erakunde aliatu gehiago. Gehiago, baina batez ere, hobeto. Urtetik urtera gero eta jende gehiagorengana iristen saiatzen garelako, baina bereziki gauzak hobeto egiten. Horrela bakarrik izango gara hobeak.

“Aurten, COVID-19aren pandemiaren bilakaerari adi egon gara, eta gure esku-hartzeak kolektibo ezberdinentzat egokitu ditugu, ez bakarrik ERANTZUKIZUN Planaren esparruan, baita egiten ari ginen erantzunetan eta larrialdi berrien aurrean behar ziren erantzunetan ere, hala nola Filomena denboralearen edo Palmako Gailur Zaharreko sumendiaren erupzioaren aurrean, besteak beste”, adierazi du Javier Senent Espainiako Gurutze Gorriko presidenteak.

Hona hemen aurten lortu ditugun lorpen garrantzitsuenetako batzuk, hemen osorik kontsultatu daitekeen memorian eta hemen laburbildutako bertsioan jasotzen direnak:

• 15 milioi pertsonak jaso dute Espainiako Gurutze Gorriaren laguntza.
  • Ia 5 milioi pertsona artatu dira eremu nazionalean.
  • 6.800.000 pertsona baino gehiago artatu dira nazioartean.
  • 3 milioi eta erdi baino gehiagok hartu dute parte sentsibilizazio-ekintzetan.
  • Espainiako Gurutze Gorriak 256.380 boluntario ditu.
  • 13.664 pertsonak egiten dute lan erakundean
  • 1.347.301 bazkide eta enpresa ditugu gure alde.

Javier Senentek Memoriaren sarreran dioenez, “egoera aldakorren aurrean Erakundearen eta erakundea osatzen dugun pertsonen erresilientziak aukera eman digu gehien behar gaituztenengandik hurbil egoten jarraitzeko”. “Erakunde iraunkorra eta arduratsua izateko lanean jarraitzen dugu, bat datorrena Munduko Itunaren hamar printzipioekin eta Nazio Batuen Garapen Iraunkorrerako 17 Helburuekin, helburu horiek lortzen direla zainduz, horietako bakoitzari egiten diogun ekarpenaren bidez”. Bide batez, eskerrak eman nahi dizkiet egunez egun lan hau posible egiten duten pertsona guztiei, ondorioztatu du Espainiako Gurutze Gorriko presidenteak.

Botones Donaciones

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.