Eduki publikatzailea

IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
  • Gurutze Gorriaren Autoenplegua Sustatzeko Sariak pertsona autonomo eta ekintzaileei laguntzeko ekimena dira, eta 22.500 euro banatzen dira. Proiektuak aurkezteko epea 2022ko irailaren 30ean bukatuko da.

Hemen da Gurutze Gorriaren Autoenplegua Sustatzeko III. Saria. Oso testuinguru sozial eta ekonomiko konplexuan, Gurutze Gorriak, sari hauen bidez, pertsona ekintzaile ahulenei balioa eman nahi die eta zuzenean lagundu nahi die, autoenpleguko proiektuak bideragarriak eta iraunkorrak izan daitezen, beren bizibideen iraunkortasuna bultzatuz. Hirugarren edizioan, Autoenplegua Bultzatzeko Sariek 14 diru-laguntza banatuko dituzte, 22.500 eurokoak. Proiektuak aurkezteko epea, bestalde, 2022ko irailaren 30ean bukatuko da.

“Enpresa-garapenerako ekimenak” izeneko programaren barruan, ekimena sustatzen da, eta autoenpleguarekiko interesa duten pertsonei beren negozioerrealitate bihurtzeko aukera ematen die, bai eta beren jarduerak iraunkortasuna izan dezan beharrezko laguntza izateko aukera ere.

Esteka honetan dituzu deialdia eta oinarriak, baita zure hautagaitza aurkeztu ere.

Parte hartzeko kategoriak

Bost kategoriatan banatzen dira diru-laguntzak. Aurten, berritasun gisa, “landa-ekimena” izango da, Mahou-San Miguel Fundazioak finantzatua. Hauek dira:

- “Sorkuntza” kategoria sortu berriak diren negozioak dituzten pertsona ekintzaileei zuzenduta dago.

- “Finkapena” kategoriaren helburua da denboran finkaturik dauden eta martxan dauden proiektuak dituzten pertsonak aintzat hartzea.

- ‘Ekintzaile’-en, emakumeak dira sariaren protagonistak, eta martxan jarritako negozioen buru dira.

- Nazio mailan garatutako proiektuetarako, Gurutze Gorriak ‘Nazioarteko’ kategoria ere sortu du, horrelako ekimenak bultzatzeko.

- Berrikuntza ‘Landa Ekimena’ kategoriarekin dator, Mahou-San Miguel Fundazioak finantzatua, eta bertan 10.000 biztanle baino gutxiagoko udalerrien proiektuak aurkeztea baloratzen da.

Beste urte batzuetako arrakastak

Sarien bigarren edizioan, martxan jarritako negozioak zituzten pertsona ekintzaileen 80 hautagai aurkeztu ziren; horietatik %75 emakume ekintzaileak ziren. Edizio honetan, autoenplegua sustatzeko sariek 17.500 euroko laguntzak eman zizkieten ezarritako 4 kategorietan saritutako 11 ekintzaileei.

Aurkeztu ohi diren kandidatura gehienek mikroenpresa formatua dute, pertsona autonomo gisa, emakume ekintzaileen ordezkaritza handiarekin, eta kontsumo-beharren eta -joeren arabera finkatzeko aukera gehien duten enpresa-jarduerak aipatzen dituzte.

Sushi veganoko enpresa bat, natura bete-betean dagoen hezkuntza-gune bat, mendekotasuna duten pertsonak etxean zaintzea eta txokolatea egin eta saltzeko proiektu bat izan ziren iaz Gurutze Gorriaren Autoenplegua Sustatzeko Sarien bigarren edizioko sariak irabazi zituztenak. “Saria animoak ematen dizkizu”, aitortu zion Laurak, La Tribu Basoko zati batek AHORA. “Egiten ari garena frogatzeko aukera bat da”, zioen UnSushiko Yenniferrek.

Orain, irailaren 30ean epea itxi baino lehen, beste ekimen interesgarri batzuk argitara ateratzeko eta ahalik eta urrutien iristeko babesa izateko aukera dago.

Botones Donaciones

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.