Título Aviso legal

Aviso legal

CWB - Aviso Legal

1). Condicións xerais de uso da páxina

RUZ VERMELLA ESPAÑOLA (en diante CRE) con CIF: Q2866001G e domicilio en c/ Av. Raíña Victoria 26-28, 28003 Madrid, é titular da páxina web www.cruzroja.es.  


1-a).- CRE, por si ou como cesionaria, é a titular dos dereitos de propiedade intelectual e industrial dos contidos dos espazos na rede pública denominada Internet, así como de todos os elementos contidos da páxina (a titulo enunciativo: imaxes, son, audio, vídeo, software, marcas ou logotipos, programas de computador necesarios para o seu funcionamento etc.)/ etc.). 

 

O visitante comprométese a respectar os devanditos dereitos.

 
1-b).- A utilización ou a publicación, parcial ou total, con fins comerciais ou uso persoal, de documentos, fotografías, películas, logotipos e elementos gráficos incluídos nela por parte de terceiros está estritamente prohibida salvo que estes teñan autorización previa da Institución. En caso de interesarse, deberase solicitar a través da dirección de correo (sistemas.informacion@cruzroja.es) que, segundo dispón a normativa interna, cursaraa á Secretaría Xeral para a súa preceptiva tramitación. .

1-c).- Os emblemas da Cruz Vermella e da Media Lúa Vermella e o Cristal Vermello son símbolos protexidos polo dereito internacional humanitario, así como polo ordenamento interno español e as respectivas lexislacións nacionais que subscribiron os respectivos Protocolos. A utilización deses emblemas que non estea expresamente autorizada constitúe un uso abusivo dos mesmos, e será perseguida e sancionada conforme os Convenios Internacionais nos que España sexa parte e as disposicións vixentes. 

 
1-d).- Os encargados de sitios web que cren ligazóns con este sitio deben informar a CRE por correo electrónico á seguinte dirección: sistemas.informacion@cruzroja.es.  

 

A inclusión das devanditas conexións non implicará ningún tipo de asociación ou participación coas entidades conectadas. CRE resérvase o dereito para denegar devandito acceso en calquera momento e non asume responsabilidade algunha en canto ao contido ou uso que fagan dos datos de carácter persoal. 

 

As ligazóns serán supervisadas regularmente pola Institución. Con todo, no caso de que calquera usuario ou visitante entendese que o contido ou os servizos prestados polas páxinas enlazadas poderían ser ilícitos ou vulnerar os Principios do Movemento Internacional da Cruz Vermella ou da Media Lúa Vermella, ou lesionar bens ou dereitos do propio usuario ou dun terceiro, deberán comunicalo á dirección sistemas.informacion@cruzroja.es para que dea traslado á orde xurisdicional competente. 


1-e).- CRE non será responsable, nalgún caso, dos danos e prexuízos de calquera tipo que causen a terceiros e derívense  da falta de lectura deste aviso, ou do incumprimento das obrigacións específicas para o seu uso que se establecen nas condicións establecidas do mesmo.

 

2). Nota Legal SMS Solidario 

CRUZ VERMELLA ESPAÑOLA (CRE) é un operador rexistrado na Comisión Nacional do Mercado de Telecomunicacións e presta servizos de sms a través de numeracións solidarias. 

CRE pon ao dispor dos usuarios que desexen facer unha doazón a través do seu móbil, tres numeracións curtas (28092, 38088 e 38092) pertencentes aos rangos que a CNMC establece como "rangos solidarios de doazón". 

CRE habilita ademais un servizo de subscrición para realizar doazóns periódicas a través do seu móbil o número 798092  conforme á  Resolución  da Comisión Nacional do Mercado da Competencia de data 20 de maio de 2016 para servizos  de tarificación adicional baseados no envío de mensaxes curtas e mensaxes multimedia (en diante, servizos de mensaxes STA) só utilizables para a recadación de fondos en campañas de tipo benéficas ou solidario na modalidade de subscrición, cun prezo menor ou igual a 1,20€ por mensaxe e un máximo de catro mensaxes mensuais para usuario. 

Para poder doar mediante o envío de SMS, os usuarios deben:

  • Ter activado os servizos de SMS Premium coa súa operadora. 

  • Dispoñer de saldo na súa tarxeta naqueles usuarios de prepago. 

  • Enviar SMS a través das operadoras coas cales Cruz Vermella Española ten asinados acordos de colaboración solidarios. Estas operadoras, xestionan o envío e recepción das mensaxes solidarias sen custo algún para usuario nin para Cruz Vermella, permitindo que o custo da mensaxe en todas as numeracións, chegue íntegro para a misión de Cruz Vermella. 

A continuación descríbense as condicións de cada un dos servizos de SMS e operadoras para as cales está dispoñible: 


2.1). NÚMERO 28092:

  • Custo do servizo: 1,2€. Doazón íntegra para Cruz Vermella Española. 

  • Operadoras dispoñibles: Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo e Euskaltel. 

  • Funcionamento: Os usuarios deberán enviar, desde un teléfono móbil, un SMS ao 28092 coa palabra especificada para a campaña coa que queiran colaborar. (Exemplo: "Envía AXUDA ao 28092"). 

  • Cruz Vermella Española devolve unha mensaxe de resposta gratuíto que confirma a recepción da súa mensaxe e doazón e agradecendo a súa colaboración. 

Ao completar estes pasos, o usuario doaría unha cantidade única de 1,2€ unha soa vez. 

2.2). NÚMERO 38088:

  • Custo do servizo: 3€. Doazón íntegra para Cruz Vermella Española. 

  • Operadoras dispoñibles: Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo e Euskaltel. 

  • Funcionamento: Os usuarios deberán enviar, desde un teléfono móbil, un SMS ao 38088 coa palabra especificada para a campaña coa que queiran colaborar (Exemplo: "Envía AXUDA  ao 38088"). 

O usuario recibe unha mensaxe de Cruz Vermella Española para pedir a súa confirmación de pago da doazón de 3€. Para confirmar e finalizar a doazón, é imprescindible RESPONDER CON OUTRO SMS coa palabra OK a esta mensaxe. Se o usuario non responde a esta mensaxe de confirmación, non realizaría a doazón nin aparecerá reflectido ningún importe doado na súa factura. 

Unha vez que o usuario confirma respondendo OK á mensaxe anterior, Cruz Vermella Española devolve unha mensaxe de resposta gratuíto que confirma a recepción da súa mensaxe e doazón de 3€, agradecendo a súa colaboración. 

Ao completar estes pasos, o usuario doaría unha cantidade única de 3€ unha soa vez, sen incorrer en ningún outro gasto máis. 

2.3).  NÚMERO 38092:

  • Custo do servizo: 6€. Doazón íntegra para Cruz Vermella Española. 

  • Operadoras dispoñibles: Movistar, Vodafone, Orange, Yoigo e Euskaltel. 

  • Funcionamento: Os usuarios deberán enviar, desde un teléfono móbil, un SMS ao 38092 coa palabra especificada para a campaña coa que queiran colaborar (Exemplo: "Envía AXUDA ao 38092"). 

O usuario recibe unha mensaxe de Cruz Vermella Española para pedir a súa confirmación de pago da doazón de 6€. Para confirmar e finalizar a doazón, é imprescindible RESPONDER CON OUTRO SMS coa palabra OK a esta mensaxe. Se o usuario non responde a esta mensaxe de confirmación, non realizaría a doazón nin aparecerá reflectido ningún importe doado na súa factura. 

Unha vez que o usuario confirma respondendo OK  á mensaxe anterior, Cruz Vermella Española devolve unha mensaxe de resposta gratuíto que confirma a recepción da súa mensaxe e doazón de 6€, agradecendo a súa colaboración. 

Ao completar estes pasos, o usuario doaría unha cantidade única de 6€ unha soa vez, sen incorrer en ningún outro gasto máis. 

 2.4). NÚMERO 798092:

  • Custo do servizo: Servizo de subscrición de recepción de 1 SMS semanal de 1,2 euros de custo, ata un máximo de 4 SMS por mes natural. Doazón íntegra para Cruz Vermella Española. 

  • Operadoras dispoñibles: Movistar, Vodafone, Orange e Euskaltel. 

  • Funcionamento: Os usuarios deberán enviar, desde un teléfono móbil, un SMS ao 798092 coa palabra ALTA. 

O usuario recibe unha mensaxe de Cruz Vermella Española para pedir a súa confirmación da subscrición e finalizar o proceso de alta. É imprescindible RESPONDER CON OUTRO SMS coa palabra OK a esta mensaxe. Se o usuario non responde a esta mensaxe de confirmación, non realizaría ningunha operación nin aparecerá reflectido ningún importe doado na súa factura. 

Os datos de carácter persoal que facilite o usuario no SMS serán incorporados a un Ficheiro de Cruz Vermella Española coa finalidade de tramitar e xestionar a súa doazón, así como manterlle informado de futuras campañas de doazón e demais  actividades propias de CRE  por calquera medio, nos termos previstos na política de privacidade. 


3.) Condicións xerais de contratación en liña de Cruz Vermella Española 

 A continuación expóñense as condicións xerais que rexerán a compra de produtos e contratación de servizos a través do sitio web propiedade de CRUZ VERMELLA ESPAÑOLA  (en diante, CRE), ao que se ten acceso a través da dirección: www.cruzroja.es. A aceptación do presente documento conleva que: 

  •  Liches, entendes e comprendes o aquí exposto. 

  •  Es unha persoa con capacidade suficiente para contratar. 

  •  Es maior de 16 anos: os usuarios menores de 16 anos non poden contratar en liña os produtos e servizos ofertados en web de CRE.  

  •  Asumes todas as obrigacións aquí expostas. 

As presentes Condicións terán un período de validez indefinido e serán aplicables a todas as transaccións comerciais realizadas a través do sitio web de CRE. CRE resérvase o dereito de modificar unilateralmente ditas Condicións, sen que iso poida afectar os bens ou promocións que foron adquiridos con carácter previo á modificación. 

O usuario, rexistrado no sitio web mediante un nome de usuario e contrasinal, sobre os que ten responsabilidade plena de uso e custodia, é responsable da veracidade dos datos persoais facilitados a CRE. 

 

3.1). PROCEDEMENTO DE CONTRATACIÓN 

O procedemento de contratación a través da páxina web www.cruzroja.es cumpre coa  Lei 34/2002, de Servizos da Sociedade da Información e de Comercio Electrónico, e coa Directiva do Parlamento Europeo e o Consello 2000/31/CE do 8 de xuño relativa a determinados aspectos da Sociedade da información, en particular o comercio electrónico e a Directiva 2009/22/CE do Parlamento Europeo e do Consello, do 23 de abril de 2009, relativa ás accións de cesamento en materia de protección dos intereses dos consumidores. 

3.1.1). Rexistro na nosa páxina Web 

Para poder iniciar o proceso de compra dos produtos e/o servizos publicados na nosa Web www.cruzroja.es, deberás rexistrarche mediante a creación dunha conta de usuario. Para iso, pulsa darse de alta, selecciona a opción persoa física ou xurídica e introduce os datos que che sexan solicitados. 

Debes crear un nome de usuario e un contrasinal, comprometéndoche a facer un uso dilixente dos mesmos e non poñelos ao dispor de terceiros. Así mesmo, debes comunicar inmediatamente a CRE a perda ou roubo ou o posible acceso por un terceiro non autorizado, á fin de que procedamos ao bloqueo inmediato da túa conta. Mentres non se comuniquen tales feitos, CRE queda eximida de calquera responsabilidade derivada do uso indebido de identificadores ou contrasinais por terceiros non autorizados. 

 
3.1.2). Pasos do procedemento para a adquisición de produtos

Unha vez foi creada a conta de usuario, os seguintes pasos para completar a túa compra na nosa tenda en liña serían os seguintes: 

Paso 1.- Acceso á tenda en liña: 

  • Se é unha COMPRA PARTICULAR entra en Acceso Usuarios e pulsa CONTINUAR 

En caso de estar xa rexistrado, introduce o teu email e password. Se o teu DNI estea xa rexistrado en Cruz Vermella, introduce o teu contrasinal e no caso de non lembrala, solicita "Lembrar contrasinal" para que che chegue por email. 

  • Se es un CENTRO DE CRUZ VERMELLA entra por Acceso Centros. Se xa estás logado na Intranet, esta recoñecerache directamente. Se non o estiveses, tes que introducir o teu usuario e contrasinal de Intranet. Os centros non teñen que darse de alta, senón acceder como Usuario de Intranet. 

Paso 2.- Validación de cesta da compra: Selecciona o produto/s e, indicando o número de unidades que desexas adquirir, engádeo/s á cesta da compra. 

Unha vez terminada a selección de produtos, deberás validar a cesta da compra na que se che mostrasen os produtos seleccionados, o prezo final da operación e a dirección de envío, que podes modificar picando na pestana "Desexo outra dirección de envío". 

 

Paso 3.-Datos de facturación e envío: Unha vez validada a cesta da compra, deberás facilitarnos os datos de facturación e envío dos produtos e/o servizos adquiridos, debendo aceptar expresamente, mediante a marcación da correspondente casa, as presentes condicións de contratación. En caso de non marcar a casa de aceptación, o proceso de contratación non poderá continuar.

Paso 4.- Seleccionar método de pago: A continuación, deberás seleccionar o método de pago. Actualmente, CRE valida os seguintes métodos de pago: Tarxeta bancaria e PayPal. 

Se seleccionas tarxeta bancaria como método de pago, serás redireccionado automaticamente ao sistema de plataforma segura de pago en liña (TPV) da entidade financeira correspondente, onde che serán solicitados os datos da túa tarxeta de crédito ou débito: número de tarxeta e data de caducidade. A plataforma de pago virtual dispón de protocolo de seguridade SSL (Secure Sockets Layer) para garantir a integridade e confidencialidade da información facilitada. 

No caso de optar pola plataforma de pagos PayPal, serás redireccionado ao sistema da devandita plataforma, onde che serán solicitados os datos necesarios para realizar o pago sempre conforme ás condicións de uso do servizo PayPal  (https://www.paypal.com/es/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=é_É).  

Paso 5.- Confirmación de compra: Nun prazo máximo de 24 horas desde a realización efectiva do pago da compra, CRE remitirache un correo electrónico de confirmación de compra, co resumo e características da compra realizada. Así mesmo, a factura en formato electrónico poderá descargarse no apartado "Consultar facturas" da túa zona privada do portal. 


3.1.3). Contidos e información fornecida no website 

Cruz Vermella Española resérvase o dereito para modificar a oferta comercial presentada no website en calquera momento (modificacións sobre produtos, prezos, promocións e outras condicións comerciais e de servizo). Lembramos aos nosos usuarios que o prezo está referido ás condicións de recadación de fondos solidarios e que o seu prezo non se atopa regulado por lei, sendo o comprador quen decide a súa compra en relación á achega que solidariamente está implícita na adquisición destes produtos. 

CRE fai todos os esforzos, dentro dos seus medios, para ofrecer a información contida no website de forma veraz e sen erros tipográficos. No caso que nalgún momento producísese algún erro deste tipo, alleo en todo momento á vontade de CRE, procederíase inmediatamente á súa corrección. 

Os contidos do website de CRE poderían, en ocasións, mostrar información provisional sobre algúns produtos. No caso que a información facilitada non correspondese ás características do produto, o comprador terá dereito a rescindir a súa compra sen ningún custo pola súa banda. 


3.1.4). Condicións económicas e formas de pago

Condicións económicas.

Todos os produtos e/o servizos levan asociado o prezo final do produto. Devandito prezo final móstrase sempre en euros e inclúe o IVA, así como calquera outro imposto que lle fose de aplicación. Do mesmo xeito, os prezos mostrados non inclúen os gastos de envío, que serán identificados de forma independente, antes de confirmarse a compra. 

Así mesmo, en caso de envíos a Canarias, o prezo verase incrementado polo importe dos impostos e/o aduanas que non pódense determinar a priori e que correrán a cargo do cliente ao recibir o pedido. 

Para socios, voluntarios e traballadores da Institución aplicaranse descontos en función do tipo de material adquirido. 

No caso de que se teña que entregar un produto a países que non pertenzan á  Unión Europea, CRE non asumirá o custo dos impostos e aranceis aduaneiros propios de cada país, sendo estes a cargo do destinatario do produto. 

Os prezos aplicables a cada produto serán os publicados no sitio web. O comprador asume que a valoración económica dalgúns dos produtos poderá variar en tempo real. En todo caso, este feito será sempre comunicado previamente aos usuarios. 

Todo pago realizado a CRE conlevará a emisión dunha factura a nome do usuario rexistrado. No momento da compra xerarase un albará que será automaticamente remitido á dirección de correo electrónico proporcionada polo usuario, sendo a factura final enviada xunto ao produto adquirido. Así mesmo, a factura poderá tamén ser consultada e descargada no apartado "Consultar facturas" da zona privada do portal. 

Para calquera información sobre o pedido, o usuario contará co teléfono de atención 900104971  ou vía correo electrónico, coa dirección de email: tienda@cruzroja.es

 

Formas de pago

Para proceder ao pago debes seguir as indicacións mostradas no Paso 4 do proceso de contratación, tanto no que se refire a compra de produtos/servizos como realización de doazóns. 

Todos os medios de pago dispostos por CRE están suxeitos a comprobacións e autorizacións por parte das entidades emisoras do medio de pago (emisores de tarxeta e/o emisores de contas de pago), de forma que se ditas entidades non autorizasen o pago, non se poderá continuar co proceso de compra iniciado, quedando automaticamente cancelado o pedido e entendéndose non realizada a compra do produto ou servizo solicitados. 

O cargo do prezo dos produtos e/o servizos, dos custos de envío, no seu caso, así como de calquera impostos que resulten de aplicación, unicamente serán realizados no momento de formalizar o correspondente pedido ou doazón. 

Para levar a cabo o pago electrónico, CRE ten instalada unha pasarela de pago de comercio electrónico provista pola entidade BANCO SANTANDER. A plataforma de pago virtual dispón de protocolo de seguridade SSL (Secure Sockets Layer) para garantir a integridade e confidencialidade da información facilitada, así como a máxima seguridade da transacción electrónica. 

Do mesmo xeito, o usuario pode pagar de maneira rápida e segura coa súa conta PayPal. En Caso de seleccionar esta modalidade de pago, será redirixido á páxina segura de PayPal, onde deberá introducir as túas credenciais e aceptar a cobranza. Unha vez confirmado o pago, serás devolto á páxina Web de CRE onde poderás comprobar a compra realizada. 

 

Entrega de pedidos

A entrega dos pedidos realizarase no domicilio designado libremente polo usuario. En función das cantidades e os pesos calcúlanse portes de forma automática, sendo o período máximo de entrega de 6 días hábiles desde o momento de confirmarse o teu pedido. 

CRE non asume responsabilidade algunha cando a entrega do produto ou servizo non chegue a realizarse por resultar os datos facilitados falsos, inexactos ou incompletos ou cando a entrega non poida efectuarse por causas alleas á empresa de envíos asignada para o efecto, como é a ausencia do destinatario no tempo acordado para a entrega. 

No caso de que a contratación non conleve a entrega física de ningún produto, sendo estes directamente descargados do sitio web, CRE informará previamente o usuario respecto ao procedemento que debe seguir para realizar a devandita descarga. 


3.1.5). Dereito de desistencia

O usuario dispoñerá dun prazo de 14 días naturais, contados a partir da data de recepción do produto para a devolución do mesmo. Salvo que a devolución sexa motivada por defectos no produto, os gastos relativos ao envío serán asumidos por parte do usuario. O produto deberá ser devolto sen utilizar, na súa embalaxe orixinal e en perfecto estado. 

Conforme ás excepcións ao dereito de Desistencia reguladas no RDL 1/2007, este non poderá aplicarse ás aplicacións software que sexan directamente descargadas a través do portal, aos produtos personalizados ou a aqueles que por razóns de hixiene ou outras excepcións legalmente contempladas non sexan susceptibles deste dereito. 

Así mesmo, se o obxecto do contrato fose a prestación dun servizo, o usuario dispoñerá dun prazo de 14 días naturais desde a celebración do contrato para exercer o dereito de desistencia. 


3.1.6). Dereitos do comprador e política de devolucións 

CRE, garante aos seus Clientes a posibilidade de anular o seu pedido en calquera momento, sen ningún custo, sempre que a anulación comuníquese antes de que o pedido fose posto ao dispor do transportista para o seu envío. 

O cliente comunicará a Cruz Vermella Española dentro do prazo estipulado e por calquera medio admitido en dereito, o seu desexo para executar o dereito á resolución do contrato. Nestes casos Cruz Vermella Española devolverá o importe da compra a través de abono na tarxeta de débito/crédito, transferencia bancaria na conta indicada polo Cliente, xiro postal ou mediante abono na súa conta persoal. 

No caso de que o comprador reciba un produto distinto ao solicitado, Cruz Vermella Española entregaralle o produto correcto sen ningún cargo adicional. 

Para calquera incidencia relacionada coa devolución de artigos da nosa tenda puiden contactar co noso departamento de atención ao cliente 900104971, ou a dirección de correo electrónico tienda@cruzroja.es


3.1.7). Obrigacións do comprador

Como cliente da tenda Cruz Vermella Española, comprométesche en todo momento a: 

  • Facilitar información veraz sobre os datos solicitados nos formularios de rexistro de usuario ou de realización do pedido e a mantelos actualizados en todo momento. 

  • Aceptar todas as disposicións e condicións recollidas nas presentes Condicións Xerais de contratación entendendo que recollen a mellor vontade de servizo posible para a actividade. 

  • Gardar de forma confidencial e con máxima dilixencia as túas claves de acceso persoal ao noso Website. 

  • Posibilitar a entrega do pedido solicitado, facilitando unha dirección de entrega na que poida ser entregado dentro do horario habitual de entrega de mercadorías (de luns a venres de 10.00 a 13:30 e de 16:00 a 18:00). En caso de incumprimento desta obrigación, Cruz Vermella Española non terá ningunha responsabilidade sobre o atraso ou imposibilidade da entrega do pedido solicitado.  

3.2). PROCEDEMENTO PARA A REALIZACIÓN DE DOAZÓNS EN LIÑA

Paso 1.- Acceso a donativos: Para a realización de doazóns voluntarias a CRE a través da nosa páxina Web, debes acceder aos apartado "Donativos". Podes realizar doazóns a un proxecto concreto co que desexes colaborar ou seleccionar a opción "Donativo on-line" situada á dereita da páxina web, para realizar un donativo xeral a CRE. 

Paso 2.- Selección de opcións de doazón e cantidade: Unha vez seleccionado o proxecto ou accedido a donativos xerais, podes doar de dúas maneiras:

  • Donativo único.- No que achegas unha única cantidade de forma puntual. Para iso, deberás marcar a cantidade que desexe doar e seleccionar se desexas realizar o donativo sen rexistrarche ou ben realizar o donativo e rexistrarche.  

  • Donativo periódico.-No que achegas unha cota (mensual, trimestral, semestral ou anual), domiciliada na túa IBAN ou conta bancaria. Se elixes esta opción, deberás marcar a cantidade que desexes doar e seleccionar a periodicidade da doazón. A continuación, deberás marcar a casa "Realizar doazón e rexistrarse". 

nformámosche que, só aquelas persoas que estean rexistradas na nosa base de datos poderán recibir o certificado de doazóns no seguinte ano fiscal. 

Se non es residente en España ou non queres rexistrarche, só poderás realizar doazóns únicas e anónimas a través de tarxeta bancaria (os datos da súa tarxeta bancaria serán borrados do noso rexistro de acordo ao Regulamento Xeral de Protección de Datos (Regulamento UE 2016/679)), non recibindo o certificado de doazóns no seguinte ano fiscal. 

Paso 3.- Rexistrarse: No caso de que realices un donativo periódico ou seleccións a  opción "Realizar doazón e rexistrarse" cando realices un donativo único, deberás rexistrarche a través do sitio web mediante a creación dunha conta de usuario. Para iso, pulsa darse de alta, selecciona a opción persoa física ou xurídica e introduce os datos que che sexan solicitados. 

Paso 4.- Seleccionar método de pago: Os donativos únicos poderás abonalos mediante tarxeta bancaria, a través do sistema de pago en liña de TPV virtual. Serás redireccionado automaticamente ao sistema de plataforma segura de pago en liña (TPV) da entidade financeira correspondente, onde che serán solicitados os datos da túa tarxeta de crédito ou débito: número de tarxeta e data de caducidade. A plataforma de pago virtual dispón de protocolo de seguridade SSL (Secure Sockets Layer) para garantir a integridade e confidencialidade da información facilitada.  

No caso de que a opción elixida sexa a doazón periódica, o pago será domiciliado na conta bancaria que nos indiques no formulario de rexistro. 

Como socio ou doante de CRE tes dereito a deducirche as túas doazóns na declaración da renda (IRPF) ou na declaración do imposto de sociedades se es unha persoa xurídica. Para iso CRE emitirache o correspondente certificado de doazón que che será remitido por correo postal á dirección que nos indicaras ao rexistrarche. 

CRE garante a protección e confidencialidade dos datos persoais, domiciliarios, de pago e de calquera outro tipo que nos proporcionen os nosos doantes en cumprimento do Regulamento Xeral de Protección de Datos (Regulamento UE 2016/679) e a súa normativa de desenvolvemento. Ver o punto "3).- Política de Protección de Datos" indicada máis arriba.

3.3). PROCEDEMENTO PARA A CONTRATACIÓN DE CURSOS EN LIÑA

Paso 1.-Acceso a cursos: Para a contratación de cursos a través da nosa páxina Web, debes acceder á apartado "Formación" e buscar o curso que che interese. Unha vez, seleccionado o curso, podes buscar por modalidade e por provincia para coñecer as datas de impartición, próximas convocatorias e, no seu caso, lugares de impartición. As modalidades de cursos que ofrecemos na nosa Web son: presencial, a distancia, Cyberaulas (en liña) e semipresencial. 

Paso 2.- Matriculación: Na apartado "Matriculación" do curso que che interese, mostrásenseche os requisitos e as condicións e prazos de matriculación, podendo iniciar o proceso de matriculación, a través de "Realizar matriculación". 

Paso 3.- Rexistrarse: Se non estás rexistrado na nosa Web, deberás darche de alta mediante a creación dunha conta de usuario. Para iso,  pulsa darse de alta e introduce os datos que che sexan solicitados. 

Paso 4.- Seleccionar método de pago: Os cursos poderás abonalos mediante tarxeta bancaria (a través do sistema de pago en liña de TPV virtual) ou mediante cargo na túa conta bancaria, para o que deberás proporcionar o teu número IBAN ou número de conta bancaria. 

3.4). SEGURIDADE E CONFIDENCIALIDADE 

Cruz Vermella garante a seguridade e confidencialidade de todas as comunicacións cos seus clientes. 

Todas as operacións de pago on-line realízanse a través dun servidor seguro, baseado no estándar SSL que protexe aos datos fronte aos intentos de violación de terceiros. Os datos do proceso de compra gárdanse nunha base de datos deseñada para tal finalidade. 

CRE garante a protección e confidencialidade dos datos persoais, domiciliarios, de pago e de calquera outro tipo que nos proporcionen os nosos clientes en cumprimento do Regulamento Xeral de Protección de Datos (Regulamento UE 2016/679) e a súa normativa de desenvolvemento (ver apartado “Política de Privacidade”). (ligazón á política de privacidade da Web). 

3.5). GARANTIAS APLICABLES

Todos os produtos ofertados a través do sitio web son completamente orixinais, salvo que se indique o contrario na súa descrición. Todos eles contan cun período de garantía de dous anos, conforme aos criterios e condicións descritas no Real Decreto Lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei Xeral para a Defensa dos Consumidores e Usuarios e outras leis complementarias. 

3.6). LEI APLICABLE E XURISDICIÓN  COMPETENTE 

As compravendas realizadas a través da páxina Web www.cruzroja.es sométense á lexislación Española. No caso de que xurda calquera conflito ou discrepancia na interpretación ou aplicación das presentes condicións contractuais, os Xulgados ou tribunais que, no seu caso, coñecerán do asunto, serán os do lugar do cumprimento da obrigación, ou o do domicilio da parte compradora.

 
4) Normas de uso dos blogs de Cruz Vermella Española

Os blogs xestionados por CRUZ VERMELLA ESPAÑOLA a través da páxina web www.cruzroja.es son espazos virtuais de comunicación que poñemos ao dispor dos nosos profesionais, socios, voluntarios, colaboradores, así como de todos os usuarios da rede, para compartir coñecementos e experiencias sobre unha temática concreta. 

Calquera persoa pode acceder e utilizar os nosos Blogs para enviar comentarios sobre os temas abertos nos mesmos, nos que pode constar a identificación persoal do autor ou ser anónimos. O e-mail indicado polo lector para publicar un comentario, en ningún caso terá visibilidade para o resto de usuarios, tratándose igualmente de forma confidencial calquera información dos usuarios recibida vía e-mail. 

Calquera utilización dos nosos Blogs deberá facerse con pleno respecto ao ordenamento vixente e ás esixencias da boa fe. En consecuencia, en ningún dos nosos blogs aceptaranse comunicacións que: 

  • Atenten contra os dereitos, bens e intereses lexítimos de CRE, doutros usuarios e de terceiros, tales como os seus dereitos á honra e á intimidade persoal, liberdade relixiosa, propiedade industrial e intelectual, protección de datos de carácter persoal e calquera outros dereitos e intereses protexidos polo noso ordenamento xurídico. 

  • Incorporen contidos ou expresións discriminatorias, racistas, sexistas, violentas, xenófobas ou de calquera forma, vexatorias ou ofensivas. 

  • Inclúan contidos ou material alleos sen a referencia e identificación da fonte da que foron obtidos e/o a debida autorización dos titulares dos dereitos de propiedade industrial e intelectual. 

  • Inclúan calquera tipo de publicidade ou anuncio. 

  • Suplanten a identidade dunha persoa distinta á que publica o comentario. 

  • Subministren información de calquera tipo dirixida á comisión de ilícitos penais, civís ou administrativos, promovan actividades ilegais ou inciten á violencia.

  •  

    Estean destinadas a interromper ou molestar a conversación ou conversacións desenvolvidas no blog. 

As mensaxes que non cumpran as normas de comportamento serán suprimidos sen comunicación previa. Neste sentido, CRE ten a facultade, pero non a obrigación, de controlar o uso dos Blogs e o contido dos comentarios publicados, que son da exclusiva responsabilidade dos usuarios que os formulen. 

O usuario que tivese coñecemento de que calquera clase de contido dos nosos Blogs é contrario á legalidade, ás normas ou ás esixencias da boa fe, poderá poñelo en coñecemento de CRE escribindo un correo ás direccións de correo electrónico habilitadas en cada un dos nosos blogs para o contacto cos usuarios.