Eduki publikatzailea

IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
  • Gurutze Gorriak eta Telefónica Fundazioak gune berri bat sortu dute kolektibo ahulenen gaitasun digitalak hobetzen laguntzeko eta, hartara, haien enplegagarritasunari bultzada handiagoa emateko. Ez da bi erakundeen arteko lehen lankidetza, baina bai anbizio handienetako bat lortu nahi duen guztiarengatik.

Gurutze Gorriak eta Telefónica Fundazioak espazioa estreinatu dute: ‘Fundación Telefónica Lab’, pertsona ahulak gaitasun digitaletan trebatzeko gela, Valdecanillasko (Madril) Gurutze Gorriaren egoitzan. Helburua da kolektibo ahulenen eskura jartzea gaitasun digitaletan prestakuntza sustatzeko tresnak, gero eta digitalizatuago dagoen gizarte eta lan-merkatu batean haien enplegagarritasuna bultzatzeko.

Gurutze Gorriaren eta Telefónica Fundazioaren taldeak sortzean sortu den ideiak bat egiten du erakunde bakoitzak ondoen egiten duena: lehena, enplegagarritasunari buruzko ezagutza ematea; bigarrena, teknologiaren gaiarekin zerikusia duen guztian egitea. Emaitza da azken teknologiez hornitutako gune komun hori. Bertan, ordenagailu eramangarriak eta tabletak ez ezik, bideokonferentzia-ekipo bat ere badago, eta, horri esker, munduko leku guztietako adituek gelan parte hartu ahal izango dute, eta gauza bera egin ahal izango da espaziotik kanporantz, mugak ia lausotuz. ““Proiektu bizia da”, azaldu du José Carlos García Yontek, Erantzukizun Sozial Korporatiboaren (ESK) eta Enpresa Aliantzen arduradunak, Gurutze Gorrian (Madril). Lankidetza hori “beste urrats bat” da bi erakundeen arteko harremanean. Lankidetza honekin lor daitekeen guztia, zalantzarik gabe, norabide horretan dago.

Proiektuaren prestakuntza-ibilbidea sortzeko, Gaitasun Digitalen Europako Esparruan (DIGCOMP) oinarritu da Telefónica Fundazioa, eta arreta berezia jarri du herritarren parte-hartzean. On line kudeaketak, ziurtagiri digitala edo NAN elektronikoa eta Interneten erabilera segurua garrantzi berezia izango duten gaiak izango dira. Horietan, datuak nabigatu, bilatu eta iragaztea, datuak, informazioa eta eduki digitalak kudeatzea, datuak babestea, enplegurako sare sozialak modu seguruan erabiltzea eta arrisku digitalak.

Botones Donaciones

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.