Eduki publikatzailea

Lehen erronka nigan eta nire profesionaltasunean berriro sinestea izan da.
ENPLEGUA
Lehen erronka nigan eta nire profesionaltasunean berriro sinestea izan da.
22/03/2023
IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
  • Robetzak amets bat zuen: bere negozioa Kordoban egitea. Gurutze Gorriaren Autoenplegua eta Mikrokredituak Bultzatzeko Proiektuak zehaztu eta aholkatuta, estetika-zerbitzuak eskaintzen dituen enpresa finkatu egin da. Divinity Nailsek urtebete baino gehiago irekita daraman arren, Gurutze Gorriak Robetzaren ondoan jarraitzen du.

Robetza Sayagok bere negozioa sortzea zuen buruan, baina ekin nahi duten beste pertsona askok bezala, jarraitu beharreko pausoek eta proiektuaren bideragarritasunak kezkatzen zuten. Egun batean, alabarekin paseatzen ari zela, lokal bat ikusi zuen eta ez zuen birritan pentsatu. Deitu du. Hori izan zen amestutako enpresaren oinarriak jartzeko lehen urratsa. Handik gutxira, amak esan zion Gurutze Gorritik bere negozioa aurrera ateratzen lagunduko ziotela. Nik ez nekien Gurutze Gorriak ere horretan ziharduenik, dio neska kordobarrak. Bilatzen ari nintzen babesa Autoenplegua Bultzatzeko Proiektuan aurkitu zuen, Mariarekin batera. Proiektuaren tekniketako bat lanean hasi zen: gertatu zaidan onena da. Maria aingerutxo bat bezalakoa da-dio Robetzak.

Divinity Nails bere enpresa da, manikura, pedikura eta aurpegiko zaintzari eskainitako negozioa. Atzean dagoen filosofia argi dauka: besteak zoriontsu egitea, dio Robetzak. Harentzat, ekitea ez zen bizimodua ateratzeko modu bat bakarrik izan. Divinity Nails aurrera ateratzeak nigan eta nire profesionaltasunean sinetsarazi dit berriro.

Gurutze Gorriatik, abiatzeko orientatzeaz gain, bere ondoan jarraitu dute enpresa sendotzeko. Oraindik ere, nahiz eta urtebete eta moko bat irekita izan, laguntzen jarraitzen didate, dio. Laguntza hori IMPULSA: Apoyo al Autoempleo y Microcréditos 'proiektuaren barruan kokatzen da. Enplegu-arloko ekimen horrek autoenplegua aukera gisa baloratzen duten ekintzaileei laguntzen die, eta 2008an abiarazi zenetik, ekintzailetzari buruzko 17.000 16.000 kontsulta baino gehiago jaso ditu eta 1.700 enpresa sendotzen lagundu du. Proiektua Espainiako 15 probintziatan dago.

IMPULSA proiektuaren barruan, doako prestakuntza eta gaikuntza espezializatua, negozio-plana garatzeko laguntza, finantzaketa eskuratzeko aholkularitza eta, batez ere, aholkularitza pertsonalizatua daude.

Zure enpresa sendotzea, ekin eta hurrengo urratsa

Arrakasta lortzen duen negozio bat bere bezeroak hazi eta errentagarriak direlako bizirik irauten duena da. Impulsa proiektuan, Gurutze Gorriak aholkuak ematen dizkie esku hartzen duten ekintzaileei, beren ekimenek dagoeneko martxan dituzten errentagarritasun-aukeren azterketa sakona egiteko. Horretarako, diru-sarreren iturrietan ez ezik, arreta kostuetan ere jartzen du, eta oso galdera erraz bati erantzuten dio: Nondik doa dirua? Horri erantzuteko, hornitzaile gakoak aztertu, gastu finkoak eta aldakorrak aztertu eta diruzaintza kontrolatzen dugu. Proiektuaren bideragarritasunari laguntzeko funtsezko hiru puntu.

Hasi bazara, Impulsa proiektuak zure negozioa sendotzen lagunduko dizu. Nola?

• AZTERTU NONDIK NATORREN ETA NORA NOAN

Garrantzitsua da noraino iritsi garen arrakastaren arrazoiei buruz hausnartzea eta lortu nahi dugun gure egoera idealera iristeko helburu errealistak lortzea: gure diru-sarrera errepikakorrak eta potentzialak aztertuko ditugu.

• AURKITU ZURE BEZERO IDEALA

Negozio bat finkatzeko, gure eskaintzaren balioa ikusiko duen bezeroa aurkitu behar da, bere arazoa konpontzen duela sentituko duena eta inbertsio gisa ikusiko gaituena, gure produktuak edo zerbitzuak balio duen prezioa ordaintzeko prest egongo delako.

• TALDE ON BATETIK INGURATU ETA ALIANTZAK EGIN

Gauzatu daitekeen negozio-ideia bat izatea garrantzitsua da, baina ideia hori mantentzea eta haztea benetan arrakasta da:

1. Kontaktu onak izan itzazu zure negozioari ezagutza berriak gehitzeko.
2. Sortu talde bat konfiantza izateko eta eskuordetzeko, zure indarguneetan zentratu eta zure balio-eskaintza handitu ahal izateko.

Imparcialidad

Botones Donaciones

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.