courses-detail-module Portlet

VENTA PRESENCIAL I EN LINIA (599995) Semipresencial

DATAK

Hasiera: 01/06/2021

End: 23/07/2021

Matrikularen muga: 01/06/2021

ENTREGUA:

Asamblea Local Girona

CAL BONASTRUC DE PORTA 13

Y EN

IRAUPENA:

150 ordu teorikoak.

5 Sessions presencials a Girona: 09 a 14 7 Sesions en línia (Teams): 10 a 13 Resta de formació realitzada a traves de plataforma de e-learning disponible 24/7

DATU OROKORRA

Area: CAPACITACIÓN PROFESIONAL

KONTAKTUA

Ikastaroaren arduraduna: SARA GOMEZ GALLARDO

Harremanetarako posta elektronikoa: sagoga@creuroja.org

Gurutze Gorriaren Zentroa: Asamblea Local Girona

Mugikorra: 972222222

Hasiera: CAL BONASTRUC DE PORTA 13

CP - Herria: 17001 Girona

HELBURU OROKORRAK

Formació ocupacional amb l'objectiu de que les persones adquireixin les habilitats, eines y estratègies necessaries per afrontar un procés de venta ja sigui en un comerç convencional o en línia. Així com gestionar la promoció i el marqueting del producte o el servei de forma eficient i efectiva.

HELBURU ESPEZIFIKOAK

L¿objectiu del programa, es que els alumnes aprenguin tot el procés de la venda, tant personal com online. Sabran com fer una estratègia de vendes, i com posar-la en pràctica Coneixeran tot el procés de la venda personal. Com captar clients, com connectar amb ells, detectar necessitats, oferir productes o serveis, i fer un tancament de la venda. A nivell digital, sabran crear una estratègia Online,a través de la pagina web i les xarxes socials. Podran fer campanyes de captació de clients a Internet, en funció de la tipologia. Tindran coneixements per gestionar les xarxes socials d¿una empresa, i fer publicacions enfocades al client objectiu Podran muntar una botiga online, i fer campanyes de publicitat perquè aquesta funcioni

EBALUAZIO IRIZPIDEAK

Visualització mínima del 80% del contingut de la plataforma de e-learning Assistència efectiva mínima del 80% a les sessions en línia Assistència mínima del 80% a les classes presncials Aprovar el treball final

IKASTAROAREN SARBIDEAK

Estar motivado por el sector de las ventas

IZEN EMATEA BALDINTZAK

Matrikularen muga: 01/06/2021

IKASTAROAREN AGENDA

MODUL 1. VENDES: 30 HORES Actitud , Motivació i gestió emocional del venedor. Comunicació verbal, No verbal i PNL Detecció de necessitats del nostre client. Escolta activa i com fer preguntes Tècniques d¿argumentació efectiva. Com crear discursos de venda que arribin al client Com rebatre objeccions dels nostres clients i ser convincents El tancament i la fidelització dels clients MODUL 2. MARQUETING DIGITAL: 100 HORES Creació del pla de Marketing Digital i model de negoci Digital. Analítica Web, i aplicacions per a mesurar. Creació Test A/B i Multivariable. Seo, Sem i posicionament Web. Aplicacions per fer SEO. Factors On-Site i Off-Site. Xarxes Socials. Creació i gestió de perfils. Eines per a programar publicacions. Com ser un Community Manager. Continguts. Com crear una estratègia de continguts. Storytelling per fer històries dels nostres productes o serveis. Com fer una estratègia de comunicació a Xarxes socials i Internet, i un calendari de publicacions. Social Selling. Com vendre amb les xarxes Socials. MÒDUL 3. E-COMMERCE. 20 HORES Economia digital i comerç electrònic. Conèixer el mercat digital. Tipus de comerç electrònic, plataformes del mercat i Marketplace especialitzats. Tipologies de clients a internet, i procés de compra on-line. Creació i promoció del nostre comerç on-line Comunicació i pla de marketing del nostre comerç on-line. CRM, l¿aplicació per fer el seguiment de les nostres vendes, i treballar al venda creuada i fidelització. Aspectes legals a tenir en compte, referent a la fiscalitat i RGPD del nostre comerç on-line

ENTREGUA:

IKASKUNTZA PLATAFORMA

El Campus Virtual de CRE permite compartir experiencias, independientemente de la zona territorial de origen de cada persona y hace posible la interacción entre los diferentes colectivos que lo componen (formadores/as, alumnos/as, personal de gestión, ...) sin tener la necesidad de coincidir ni en el espacio, ni en el tiempo. El proceso de aprendizaje se apoya en dos pilares fundamentales: la acción docente por parte de formadores/as expertos/as y la calidad de los materiales didácticos diseñados específicamente para este tipo de formación virtual. El proceso se realiza de una forma totalmente interactiva y utilizando los ejercicios y las actividades para un aprendizaje y una evaluación continua de los contenidos trabajados.

Partekatu

Language Selector