Detalle Cursos - Cruz Roja
courses-detail-module Portlet
VETLLADOR/A ESCOLAR (619534) E-Learning
DATES
Start: 20/05/2021
End: 20/06/2021
Enrollment limit: 17/05/2021
DURATION
40 theoretical hours.
PRICE
120.0 € internal.
120.0 € external.
Addressed to: Adreçat a persones que treballin o vulguin treballar com a vetllador/a escolar, majors de 16 anys.
Thematic area: PARTICIPACIÓN
Responsible for the course: MARTA HERNANDEZ COMES
Contact email: maheco@creuroja.org
Red Cross Center: Asamblea Local Tarragona
Phone: 977244769
Home: AV PRINCIPADO DE ANDORRA 61
PC - Locality: 43002 Tarragona
L'educació inclusiva substitueix el concepte d'integració ja que és l'escola qui s'ha d'adapta modificant el que calgui per atendre a les necessitats de TOTS els alumnes i és aquí on apareix la figura del vetllador/a escolar per garantir la participació dins l'escola d'alumnes que presenten necessitats especials.
-Conèixer l'organització i normativa del centre escolar -Conèixer les eines necessàries per realitzar les tasques i funcions que ha de desenvolupar la figura del vetllador/a.
Metodologia activa i participativa. S'alternaran les exposicions teòriques amb la resolució de casos pràctics així mateix s'utilitzarà material audiovisual de suport. Realitzar totes les activitats pràctiques i superar-les correctament.
ACCESS REQUIREMENTS TO THE COURSE
Ser major de 16 anys
REGISTRATION CONDITIONS
EL PERÍODE DE MATRICULACIÓ ESTARA OBERT FINS QUE S'ACABIN LES PLACES. LA INSCRIPCIÓ ES DURÀ A TERME A TRAVES DE www.cruzroja.es/formacion. "Buscador de cursos" PER MÈS INFORMACIÓ PODEU CONTACTAR AMB EL DEPARTAMENT DE FORMACIÓ DE CREU ROJA A TARRAGONA O PER MAIL: crojafor@creuroja.org UNA VEGADA COMENÇAT EL CURS NO ES RETORNARA L'IMPORT DE LA MATRÍCULA. LA CREU ROJA ES RESERVA EL DRET D'ANUL.LAR O AJORNAR QUALSEVOL ACTIVITAT FORMATIVA QUE NO ARRIBI A UN MÍNIM D'ALUMNES INSCRITS.
COURSE AGENDA
CONTINGUTS: 1- LA FIGURA DEL VETLLADOR/A ESCOLAR (8h.) 1.1 Rol i funcions del vetllador/a ¿ Educació d'hàbits -Hàbits de treball i autonomia -Hàbits de convivència (relació) ¿ Límits de les actuacions del vetllador/a -Comunicació i intervenció amb les famílies -Comunicació i coordinació dins l¿equip -Altres límits -L'establiment de vincles sans 1.2 Recursos i orientació per a realitzar la tasca de vetllador/a 2- ALUMNAT AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS (8 h.) 2.1 Introducció i classificació de les NEE (necessitats educatives especials) 2.2 Tipus més prevalents i les seves característiques 3.2 Estratègies d'intervenció ¿ A nivell Motriu : desplaçament i canvis de posicions 3- ÀMBIT PSICOLÒGIC (8h) 3.1 Psicologia evolutiva 3.2 Dinàmica de grups i rols 3.4 Comunicació i resolució de conflictes 4- ÀMBIT PEDAGÒGIC (12h.) 4.1 Coneixements bàsics del sistema educatiu i continguts escolars 5.1 Disciplina aplicada de la pedagogia 4.3 La inclusió escolar 4.4 Competències emocionals 5.4 El temps lliure 5- SITUACIONS D'EMERGÈNCIA (4h.) 5.1 Nocions bàsiques de primers auxilis 5.2 FarmacologiaE-LEARNING PLATFORM
El Campus Virtual de CRE permite compartir experiencias, independientemente de la zona territorial de origen de cada persona y hace posible la interacción entre los diferentes colectivos que lo componen (formadores/as, alumnos/as, personal de gestión, ...) sin tener la necesidad de coincidir ni en el espacio, ni en el tiempo. El proceso de aprendizaje se apoya en dos pilares fundamentales: la acción docente por parte de formadores/as expertos/as y la calidad de los materiales didácticos diseñados específicamente para este tipo de formación virtual. El proceso se realiza de una forma totalmente interactiva y utilizando los ejercicios y las actividades para un aprendizaje y una evaluación continua de los contenidos trabajados.
Share