Eduki publikatzailea

Alcampo enpresarekin indarrak batzen, jende gehiagorengana iristen laguntzen diguten 30.000 aliantzetako bat
ALIANTZAK
19/01/2023
IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
  • Enpresekiko aliantzak funtsezkoak dira gure jarduera gauzatzeko. Lankidetza horiek gure lana babesten eta sostengatzen dute, eta proiektu bakoitza pertsona gehiagorengana iristea ahalbidetzen dute. Lotura sendoak dituzten 30.000 enpresa baino gehiago ditugu, eta horiekin balio partekatuko harreman bat sortu dugu, non bi aldeek helburu komunei erantzuteko lan egiten dugun. Gaur, Alcamporekin dugun aliantzaz arituko gara.'

Alcampo hipermerkatu eta supermerkatuen kateak Gurutze Gorriarekin lankidetzan dihardu hainbat proiektutan aspalditik. Aliantza iraunkorra, aukera-berdintasunaren alde borrokatzeko, elikadura osasungarria sustatzeko eta talde ahulen artean enplegua sortzeko.

Bizitzak aldatu eta ingurunea hobetzea, honako hauek azpimarratuz: gizarte-ongizatea, pobreziaren aurkako borroka, elikagai-hondakinak murriztea, osasuna eta elikadura ona sustatzea, berdintasuna, negozioaren jardun etikoa eta gure planetako baliabide naturalen kontserbazioa. Erantzukizun Sozial Korporatiboaren estrategiak ezaugarri asko ditu Gurutze Gorriaren helburuekin. Horregatik, aspalditik, Alcampo eta Gurutze Gorria elkarrekin gabiltza gizartean eragina duten proiektuak aurrera eramateko.

“Urte asko daramatzagu Gurutze Gorriarekin elkarlanean, baina duela hamar urte areagotu egin da lankidetza hori proiektu estrategikoetan, honako gai hauen inguruan: aukera-berdintasunaren aldeko borroka, pobreziaren aurkako borroka, elikaduraren sustapena…”, azaldu du Sophie Jougla Alcampoko gizarte-arloko arduradunak.

“Alcampon, gure ikuspegia pertsonen bizitza aldatzea da, gure jardueraren zati bat da, ingurunea hobetzen laguntzea, eta hainbat konpromiso eta proiekturekin egiten dugu hori; eta, Gurutze Gorriaren eskutik, ekintza horiek garatzen ditugu ingurunea hobetzeko aukera-berdintasunaren arloan, kolektibo zaurgarriei laguntzeko elikaduran eta enpleguan arreta jarriz”, erantsi du Jouglak. Helburu soziala duten proiektu gehienak pobrezia murriztera eta zailtasunak dituzten familietan bizi diren haurrekin lan egitera bideratuta daude.

"Konpainia osoak eta lankide eta laguntzaileek % 1000 erantzun eta inplikatu ziren "

Alcamok aktiboki parte hartzen du Gurutze Gorriaren Enplegu Planean, bere hipermerkatu eta supermerkatuetako prestakuntza- eta laneratze-programetan parte hartuz, eta enplegua lortzeko aukera gutxien duten pertsonen enplegagarritasuna hobetzeko proiektuetan ere lan egiten du, bereziki 45 urtetik gorakoentzat eta genero-indarkeriaren biktima diren emakumeentzat.

Gosariak eta askariak #ConCorazón

Ekintza horietako bat ‘Gosariak eta askariak #ConCorazón’ kanpaina da. Aurten, Alcampo 200 hipermerkatu eta supermerkatutan egin da, eta Oney, Nhood eta ACYRE Madrilekin batera antolatu da. Gurutze Gorriak 214.824 euro biltzea lortu zuen. Diru hori egoera ahulean dauden familientzako txartel trukagarrietarako erabiltzen da, eta horietatik 108.824 bezeroek eman zituzten; Alcampok, berriz, 100.000 euro gehiago eman zituen. Guztira, 3.200 boluntariok hartu zuten parte Alcampo dendetan, bezeroei kanpainaren berri emateko eta egoera zailetan bizi diren haurren bizi-kalitatea hobetzeko inplikatzeko.

Pandemian zehar, Alcampok gizartearekiko erabateko konpromisoa izan zuen. Sophie Jouglak egun haiek ekarri ditu gogora: “Konpainia osoak eta lankide eta kolaboratzaile guztiek erantzun zuten eta %1000ean inplikatu ziren, nahiz eta herritarrei premiazko produktuak erosteko aukera bermatu, inguruabarretara egokituz. Inplikazio horri eta denon arteko erantzukizun horri esker, herritarren zerbitzua bermatu eta aurrera egin ahal izan genuen”. Alcampo Gurutze Gorriak pandemiaren hasieran abian jarritako Gurutze Gorriaren Planarekin bat egin zuen, eta 122.000 euroko laguntza eman zuen zortzi astez 500 laguni banatu zitzaizkien 2.000 janari-otar prestatzeko.

Printzipio eta balio partekatuak

Alcampo bat dator Gurutze Gorriaren oinarrizko printzipio batzuekin. “Unibertsaltasuna oso ondo lotzen da Alcampoko balioekin; izan ere, Gurutze Gorrian bezala, gure inklusio-eredua globala da, parte-hartzailea, eta itunetan eta baterako eraikuntzan oinarritzen da. Gurutze Gorriaren balio humanitarioak eta elkartasun-balioak ere partekatzen ditugu. Gizartearentzat balio handia da gehien behar dutenei ematen dieten laguntza eskuzabala. Alcampoko giza balioak erabakien erdigunean daude; izan ere, guretzat pertsonak dira garrantzitsuena eta guztion artean gizarte hobea eraiki nahi dugu”, azaldu du Alcampon Gizarte Erantzukizuneko arduradunak.

"Unibertsaltasuna oso ondo lotzen da Alcamporen balioekin"

Zergatik erabaki du Alcampok Gurutze Gorriaren eskutik joatea? “Gurutze Gorriarekin dugun lankidetzak konfiantza ematen digu gizarte-laguntzan erreferentzia den erakunde batekin lanean ari garela jakiteak, eta oso inplikatuta dauden profesional eta boluntario bikainekin lan egiten dugula jakiteak, eta gizarteak Gurutze Gorriari egiten dion aitorpen horrek ere proiektu horien guztien eragina indartzen du, gure kolaboratzaileen barne-pertzepzio positiboa, baina baita interes-talde guztiena ere: bezeroak edo hornitzaileak, Jophie Gorriarekin dugun aliantza hori oso positibotzat jotzen dutenak”, azpimarratu du Sophak.

Lankidetza horren bidez, Jouglak dioenez, “giza eragile ekonomiko eta arduratsua izan behar dugu, eta hori funtsezkoa da oraina hobetzeko eta guztiontzako etorkizun bidezkoagoa eta iraunkorragoa ziurtatzeko”.

Humanidad

Botones Donaciones

ahoraRelatedNews

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.