Eduki publikatzailea

IDAZLEA:
ELKARRIZKETAGILEA:
Cruz Roja
  • José Carlos Gurutze Gorriko boluntarioa da Balearretan.' Isabel duela bi hamarkada hasi zen erakundearen erabiltzaile. Biek 20 urte daramatzate elkarrekin oinez. Adinekoei laguntzeak lotura erreala, egiazkoa eta hausteko zaila sortzen duela erakusten du.

José Carlos Ferro boluntarioa da duela 20 urtetik Balearretako Gurutze Gorrian. Immigrazio-gaietan bere ekarpena egiteko asmoz sartu zen, baina egoera aldatu egin zen Isabeli mugikortasun murriztua duen 90 urteko emakumea aurkeztu ziotenean. “Isabelek neska boluntario bat izan nahi zuen, eta mallorcarra hitz egin zezan; azkenean, ni agertu nintzen, boluntario bat eta penintsulakoa, baina badakit mallorkeraz hitz egiten”, dio José Karlosek. Azkenean, biek beste zerbait nahi zuten, baina bizitzak aurrez aurre jarri zituen eta ordutik elkarrekin ibili dira.

Isabel gurpil-aulkian doa eta aukera gutxi ditu etxetik ateratzeko. Hori dela eta, José Carlos, duela 20 urtetik, berarekin ibiltzen da astean behin, “ibilaldi desberdinak egiten saiatzen gara, trenez joango gara, itsasoa ikusiko dugu, azkenean, agur esan eta ohiko bidetik aterako da”, dio boluntarioak.

Bi hamarkada norbaiten ondoan, asko ematen dute. Azkenean, oso harreman zailak sortzen dira. Astean behin norbait bisitatzea eta oinez ibiltzera irtetea elkarrizketa, hausnarketa, atsedena eta asteroko laguntza dira. Nahi edo nahi gabe, Isabel eta José Carlos familiako kide bihurtu dira. “Duela gutxi gonbidatu ninduten biloba baten ezkontzara, guk noizbait gonbidatu dugu gure etxera bazkaltzera, azkenean bestearen bizitzaren zati gara”, esan du José Carlosek.

Bestearen bizitzaren parte izatea, horixe sentitzen dute Isabelek eta Jose Karlosek duela 20 urtetik. Adineko pertsonei laguntzea, kasu honetan, Isabeli, bakardadea atean agertzen denean norbait gertu dagoela sentitzea da; hau da, inoren zain egon gabe, bere eguneko tarte bat eskaintzen duen norbait izatea, “azkenean ez da boluntario guztiengandik espero batasun hori, baina hainbeste urte igaro ondoren ezinezkoa da lotura hori ez haztea”.

Botones Donaciones

ahoraRelatedNews

Banner Home

IRAKURRI INTERESATZEN ZAIZUNA
Harpidetu gure newsletterra eta aurkitu milioi bat istorio txiki.