• Contacte
  • Intranet
  • Identifica't
  • Sala de Premsa

La fàbrica de Nestlé de Girona i la Creu Roja, juntes per oferir beques menjador a secundària - Creu Roja Catalunya

Aplicacions anidades

Publicador de continguts

d’a
2023
19 d’abril La fàbrica de Nestlé de Girona i la Creu Roja, juntes per oferir beques menjador a secundària
  • L’empresa i el personal de la fàbrica de la companyia a Girona han recaptat fons pel projecte #Menjaralsinstis de la Creu Roja.

• Gràcies a l’import recaptat, 4 adolescents gaudiran d’una beca menjador el pròxim curs escolar.

Girona, 18 d’abril de 2023. Nestlé i el personal de la fàbrica de la companyia a Girona s’han sumat al projecte #Menjaralsinstis de la Creu Roja i han destinat la recaptació de “l’hora solidària” – la iniciativa amb què la plantilla i el centre de producció col·labora amb entitats socials i que arriba a la seva tercera edició- per cobrir beques menjador per l’alumnat de secundària el pròxim curs escolar.

En concret, l’import recaptat permetrà becar el menjador escolar de 4 adolescents de l’institut IES Vallvera, ubicat a la població de Salt, on actualment la Creu Roja a Girona està becant a 33 adolescents de dilluns a divendres amb una mitjana de 175 dies a l’any.

El projecte neix a detectar la necessitat de menjadors escolars i de garantir els àpats a adolescents que cursin l'Educació Secundària Obligatòria als instituts. Aquesta activitat consisteix en el pagament de beques menjador replicant el model de primària a l'àmbit de l'educació secundària, tenint en compte que en aquest període educatiu s'ha compactat la jornada horària i, per tant, s'ha suprimit el servei de menjador.

És una proposta d'actuació que procura satisfer una necessitat bàsica com l'alimentació saludable, però que, alhora, aposta per fomentar hàbits i valors que afavoreixin la convivència i el respecte entre els adolescents.

Creu Roja, conjuntament entre el seu voluntariat i el mateix institut, intenta proporcionar un Servei de menjador càlid on s'ofereix un menjar equilibrat i saludable per als adolescents així com una estona d'esbarjo en un ambient agradable que afavoreix la comunicació i la interacció entre companys i companyes.

L’adolescència és el període de la vida on l’individu arriba, pràcticament, al seu creixement i desenvolupament màxim, tant des del punt de vista emocional i intel·lectual, com físic, essent aquest procés decisiu per a la seva vida adulta.

Comparte este artículo:

Actualidad Titulo Home